3.Suferintă

51 2 0
                                    

Deci chiar ma doare tare inima.......M-am saturat de voii copii , mereu râdeti de mine și ma judecati , macar numai vorbiti cu mine , macar numai ma raniti atat de mult.....
Mereu ziceti ca sunt prea depresiva și prea emoo.....Da macar ma cunoaste vreo unul dintre voii....Nu credd!!!!
Daca voii ati fii in corpul meu vatii dorii sa muriti.....Pt ca eu duc o lupta cu mine....O lupta , o suferinta , in interiorul meu este o furtuna de lacrimi , in fiecare seara nu pot dormii , și incep sa plang , numai pot , sunt epuizata , ma simt moarta pe interior , as vrea sa scap de probleme , de suferinta , de durere , de glumele alea proaste , de voii.....
Dar ca sa scap trebuie sa ma duc sus....!!!
Și asta nu pot face.....Dar de ce???....Nu de frica....Nu mi-e frica de moarte.....Mie frica ca o sa-l distrug pe el.....Daca eu dispar el va fii din nou un băiat depresiv.....Și intr-o zii va murii....Si nu pot lasa sa se intample asta....Mai bine indur toate jicnirile voastre , toate rasetele voastre , toate glumele voastre , doar pt el.....
De ce????....
De ce fac asta pt un baiat??....
Pai pentru ca il iubesc.....Si el este singurul care ma intelege.....Si nu vreau sa pateasca ceva.....Il iubesc.....

O fata ciudata și despresia Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum