Okula vardığımızda çantamı alıp spor salonuna gittim. Sınav için büyük ve acımasız bir koşu parkuru hazırlanmıştı. Denge tahtaları, trımanma ipleri ve takla parkurlarından oluşuyordu. Sırada yerimi Clarke'ın yanında aldım. İkişer gruplarla yapılan bir sınavdı. Koç düdüğünü sinir bozucu bir şekilde öttürüp bana bağırmaya başladı "Hontson! Rufusla eşleş!". Ah bir bu eksikti. O salak beni rezil herkesin önünde rezil edicekti. İstemeye istemeye Rufusun yanına gittim. Koç düdüğünü çaldığında Rufus bana dönüp " İzle ve öğren ezik." diyerek koşmaya başladı. Bende onun arkasında koşmaya başladım. İlk olarak önümüzde tırmanma ipi vardı. Ben daha tırmanmaya yeni başlamışken Rufus ipin yarısındaydı. Kendimi zorlamaya başlamıştım. Ben ipin en üstüne çıktığımda Rufus inmişti bile. İpten inip koşmaya devam ettim. Sırada denge tahtası vardı. Bu tahta ince ve uzun bir tahtaydı. Rufus'un o kocaman bedeni ile buradan nasıl geçiceğini düşünürken o da yere düşüp minderlerde yuvarlanıyordu. Denge tahtasını sorunsuz bir şekilde geçip koşmaya devam ettim. Rufusu arkada bıraktığımı düşünüyordum ki hemen yanımda beliriverdi. Bana yetişmişti. Takla parkuruna geldiğimizde ben bitap haldeyken o hala tam formundaymış gibi duruyordu. Takla parkurunda amacımız dört adet parande atıp final bayrağına ulaşmaktı. Neyseki parande konusunda iyiydim fakat şaşırtıcı bir şekilde Rufus'ta öyleydi. Ben üçüncü parandemi atarken o final bayrağına koşuyordu. Bu kadarı yeterliydi. O ahmağın artık beni rezil etmesine izin vermeyecktim. Koşmaya başladım. Hızlandım daha da hızlandım. Rufusun bir anda önümdü belirdi. Onu görmemiştim. Çarpıştık ve ikimizde yere düşmüştük. Rufus yerden kalkar kalkmaz burnumun ortasına yumruğu geçirdi. O sırada koç geldi ve bizi ayırdı. Clarke ile revire gitmemize izin verdi. Clarke burnumun yamulduğunu söyleyip duruyordu. Revire gittiğimizde Clarke olanları hemşireye anlattı ve burnumun kırılmış olabileceğini söyledi. Hemşire burnuma baktığında önce bana sonra Clarke'a bakıp " Dalga mı geçiyorsunuz?" dedi. Burnumda bir darbe izi olmadığını belirtti. Bahçede banklara oturmaya gittik.
2. BÖLÜMÜN SONU