Bangtan Boys, cunoscuți de asemenea și sub numele de BTS , este o trupă sud-coreeană formată din șapte membri, sub agenția Big Hit Entertainment. Ei au debutat pe 13 iunie 2013 cu piesa "No More Dream" din primul lor album, 2 Cool 4 Skool. Bangtan Boys au câștigat mai multe premii precum "New Artist of the Year", MelOn Music Awards și Golden Disk Awards, iar cel mai recent premiu câștigat în Statele Unite a fost "Top Social Artist" la premiile Billboard Music Awards, pe 21 mai 2017. Numele grupului BTS este un acronim pentru expresia coreeană Bangtan Sonyeondan , traducându-se în "Cercetașii Anti-glonț" în română și "Bulletproof Boy Scouts" în engleză. În Japonia, sunt cunoscuți sub numele de Bōdan Shōnendan , care se traduce la fel. În iulie 2017, BTS au anunțat ca pe lângă denumirile de "Bangtan Sonyeondan" sau "Bulletproof Boy Scouts", acronimul va reprezenta și "Beyond the Scene" ca parte a noii lor identități de brand.Primii membri ai trupei BTS au fost recrutați prin intermediul Big Hit la audițiile din 2010 și 2011. Cu o jumătate de an înainte de debut, membrii au început alegerea numelui lor și crearea unei relații cu fanii prin intermediul , blog-uri video, posturi fancafe, și prin lansarea de diverse melodii prin intermediul YouTube si SoundCloud.
Rapperi.
RM era considerat deja un
rapper underground și a lansat mai
multe piese, inclusiv o colaborare cu Zico.
Suga a fost, de asemenea, un rapper
underground din Daegu. A lansat relativ
recent un mixtape, sub numele solo
"Agust D", constand din 10 piese. Doua
dintre ele se gasesc si sub forma de
videoclip pe Youtube: "Agust D"
si "give it to me".
J-Hope a făcut parte dintr-o echipă
de stradă de dans numită NEURON,
a fost activ în scena de dans
underground, participând la diverse concursuri.
Vocalisti.
Jin
Jimin
V
Jungkook
CITEȘTI
Informatii despre BTS.
Historical FictionAici gasiti informatii despre membrii din BTS,si cine stie,poate despre trupa!