(n.) love of darkness or night; finding relaxation or comfort in the darkness.
Historien kan inneholde groft språkbruk, men kun for å styrke karakterens holdning og personlighet, eller for å styrke stevningen.
Historien kan inneholde seksuelle scener, som kan være grove for noen. Jeg velger å ha med disse eventuelt for å styrke spenning, eller for eventuelt å styrke kjærlighet.
Historien kan inneholde triggende secener. Jeg kan på noen måter skrive noen scener som kan oppfattes triggende for noen.Les på eget ansvar. Jeg anbefaler aldersgrense 12, men jeg stopper ingen fra å lese denne boken.
Det er ikke noen bøker før denne, så dette er den første boken. Jeg har ingen andre bøker som har noe sammenheng med denne, så det er ikke nødvendig å lese noen andre av bøkene mine for å forstå innholdet i denne.
Så da var jeg her på denne boken igjen. Har ikke hatt hjerte til å slette den, og nå kom ideen. Hvem kunne passet bedre til dette enn Selena og Jayden, så jeg måtte bare prøve på nytt på denne boken. Så som dere da kanskje har skjønt så blir dette da en nyere versjon av playing with mr badboy, så som mange av dere også vet blir dette tredje gang jeg publiserer denne boken. Den kommer til å ha litt samme innhold, men jeg kommer til å endre mye. Det er visse scener jeg ikke kommer til å endre, men det som jeg ikke ser på som viktig eller dårlig kommer jeg til å fjerne.
Til cover på boken. Dette er da utviklingen av covere på boken. Første cover var jeg så heldig å få laget av historiemy, så tusen takk til henne som var så snill å laget et cover til meg. De andre coverene her er da de senere coverene som da er laget av meg.
Dette er da samme bok, men forskjellig cover og navn.
YOU ARE READING
nyctophilia
Teen Fiction(n.) love of darkness or night; finding relaxation or comfort in the darkness. ::::: Dette var før playing with mr badboy, men blir nå rettet og redigert. #1 i teenfiction • 26/08-17