پارٹ 1 ۔

1.4K 5 1
                                    

میں اپنے کمرے کی کھڑکی کے پاس بیٹھا اپنی بیگم کے ہاتھ سے بنی ہمیشہ کی طرح نہایت لذیذ چائے نوش کر راہا ہوں۔ موسم میں موجود ٹھنڈک اور ہونے والی بوندا باندی مجھے ہمیشہ سے ہی بہت پسند رہی ہے۔ سردیوں کی بارش میرے اندر رومانوئ احساس کو بہت بڑہا دیتی ہے۔ اس پر مجھے میری بیگم کا ساتھ اور اس کے ہاتھ سے بنی چائے بہت پر لطف سا احساس دیتی ہے۔
لیکن میں جب کبھی ایسے موسم میں تنہا ہوتا ہوں تو ماضی کے وہ سارے واقعات ایک فلم کی طرح دماغ میں چلنا شروع ہو جاتے ہیں۔ زندگی کے وہ بہت خوبصورت پل جو میں نے ان لوگوں کے ساتھ گزارے جن سے میں محبت کرتا تھا۔
میں سب سے پہلے اپ کو اپنے بارے میں بتا دیتا ہوں۔ میرا نام عثمان ہے۔ میں پاکستان کا رہنے والا ہوں۔ گزشتہ 4 سالوں سے کینڈا میں مقیم ہوں۔ اپنی بیوی اور اپنی بیٹی کے ساتھ۔ میں کوئ باقائدہ لکھاری نہیں ہوں۔ بس اپنی سوچ اور احساسات کو الفاظ کی صورت دے کر اپ کے سامنے پیش کر رہا ہوں۔ اگر کہیں کوئ کمی یا غلطی کا احساس ہو تو اصلاح کا طلبگار ہوں۔
اج شام سے ہی کینڈا میں بارش ہو رہی ہے۔ اور میں حسب معمول اپنے کمرے میں رولنگ کرسی پر بیٹھا چائے پی رہا ہوں۔
بسا اوقات انسان جتنا بھی اپنے ماضی کو فراموش کرنا چاہے۔ جتنا اس کو بھلانا چاہے لیکن کچھ یادیں ایسی ہوتی ہیں جن کو ہم کبھی چاہ کر بھی نہیں بھلا سکتے۔ جو ہمارے دامن سے ہمیشہ لپٹیں رہتی ہیں۔ ایسی ہی کچھ یادیں میرے وجود کے ساتھ کے ساتھ بھی لپٹی ہوئیں ہیں۔ جنکو بہت مشکل کے اکٹھا کر کے اپنے قلم کی ذینت بنانا چاہتا ہوں۔

میری زندگی میں ہمیشہ سیکس میری کمزوری رہی ہے۔ سب سے بڑی کمزوری۔ مجھے ننگا پن بہت پسند ہے۔ مجھے کھلی زبان والی عورتیں پسند ہیں۔ جو بستر پر مردوں جیسا برتاؤ کرتی ہیں۔ جن کو سیکس کرتے ہوئے یا عام زندگی میں ہر وہ لفظ بولنے کی آزادی ہوتی ہے جو ایک مرد بول سکتا ہے۔
میں عمر کی بہت ساری بہاریں دیکھ چکا ہوں۔ لیکن مجھے میری زندگی میں بے باک اور کھلے دل و رماغ والی بے ججک عورتیں بہت کم ملی ہیں ۔ میرا بچپن اور لڑکپن سے اب تک میری زندگی میں بہت ساری عورتیں آئ ۔ لیکن میں یہاں صرف انہی عورتوں کا زکر کروں گا جنہوں نے میرے دل اور دماغ پر بہت گہرے نقش چھوڑے ہیں ۔۔۔۔۔

( جاری ہے۔۔ )

پرانی یادیں ۔Where stories live. Discover now