Baek Pov
Aduh mana pula jihyo nii penat aku tunggu dia kat sini dah la aku belum makann aishh .
Sementara baekhyun menunggu jihyo . Baekhyun memikir sesuatu
Patut ke aku luah kan ngan jihyo *kerutkan muka * urgg takut pula aku nak luah nanti tak sia sia aku kena reject .
5 minit
Aku tahu jihyo tak kan gi sini . Bagus aku blah lagipun masih awal la aku nak luahkan dia . Jatuh maruah aku kalau kene reject cehhh
End pov
K A N T I N
" kenyang aku siot " jihyo menepuk perut " ceh kuat makan but tak pandai pndai gemuk " kata hani dan menjeling jihyo " ceh tengokla anak sape " kata jihyo yang membuat muka smirk .
Beberapa saat ...
K R I N G K R I N G
" haa dah la jom masuk kelas dah nii " kata hani yang menarik tangan jihyo " huhu yahh pabo sudah tarik tangan akuu " Hani lepaskan tangan jihyo
" haa dah jom " kata HaniKetika mereka sedang menuju kan ke kantin Hani teringat kan sesuatu jihyo
" woi kau tak kesian kan baekhyun ke " Hani memandang jihyo " ha ?ha ? Ape aku kesah ngan dia ? " jihyo membuat muka tak bersalah and meluat " gilala kau . Kau tau tak apa aku dengar Sehun kata ? Dia kataa BAEKHYUN TAKDE MAKAN DIA SETIA MENUNGGU KAU SETAN . Lepas habis je kelas baek terus je gi rooftop nak jumpa kau " Kata hani " alo je ke aku tak tau pon " jihyo membuat muka sedih and mengusap kepala hani " yela ngok " menjeling jihyo " KAH KAH KAH KAH ada aku kesah ke ? Kau tengok muka aku . Ada? Takde kan? Ceh " kata jihyo " jahanam " kata hani melihat jihyo .
Setelah mereka bercakap tentang itu mereka pun sampaiii kelas 😹 .
Ketika dalam mempelajaran ...
" setan tul la . Aku tak paham langsung apa saem ajar ni " jihyo mengaru kepala nya . Ketika jihyo mengaru kepala ny Taehyung melihat jihyo " kau pehal garu garu kepala ? Ade kutu ke ? " kata taehyung " kutu ? Ew NO . Sorry aku takde kutu . " jihyo menjeling dan " not your BUSSINES okay " jihyo menekan perkataan bussines itu lalu menjeling sekali lagi . " ceh mana la tahu aku bole tolong erk? " kata taehyung kepada jihyo " takyah . Aku tak nak dari pertolongan KAU " kata jihyo kepada Taehyung . Dan taehyung *ceh nak betul aku belasah kang ni * kata taehyung dalam hati nya .
Sorry korang lama tak update . Author sibuk sangat sampai terlupa nak update . And maybe sekarang author jrang buka wattpad 😢
.
Sorry tak seronok . But author akan buat yang terbaik 🔥💙 . Nnti author sambung 👌
YOU ARE READING
Kingka Is My Husband?!
ChickLitSeorang gadis yang bernama jihyo yang baru berumur 18tahun telah dipaksa/disuruh oleh ibubapa nya untuk berkahwin Kalau nak tahu lebih baca😝