Jiminin nk.
On vuosi 2018. Asun viiden muun pojan kanssa, Jungkookin, Taen, Namjoonin, Jinin ja vielä Yoongin. Olemme tunteneet poikien kanssa noin. 10 vuotta. Porukassamme oli vielä yksi henkilo.... Hoseok, mutta hän teki itsemurhan noin 5 vuotta sitten. Se mursi meidät kaikki, mutta olimme toisiemme tukena. Jungkook on porkan nuorin ja vanhin on Jin.
Nyt takaisin nykyaikaan. "HEI JUNGKOOK ANNA MUN PAITA TAKASIN!" Kuulin Taen huutavan samalla kun hän jahtasi nuorempaa. Itse istuin sohvalla Yoongin vieressä tuijottaen jotain kdraamaa. Jos totta puhutaan pidin Yoongista enemmän kuin ystävänä. En vaan uskalla sanoa asiasta tälle, koska tiesin että Yoongi kuitenkin piti minusta vaan ystävänä. Kdraama juuri loppui.Ajatuksissani vain vilkaisen Yoongia ja ai että se oli huono idea. En voinut muuta kun vaan jäädä tuijottamaan tuon täydellisiä huulia, joita olisin niin paljon suudella nyt, tuon nenää ja kauniita sädehtäviä silmiä. Yhtäkkiä Yoongi varmaankin huomasi, että tuijotin tuota ja hän kääntyi katsomaan minuun päin ja naurahti hymyillen tuon ihanaa hymyä.
Yoongin nk.
Tuijotin Jiminiä. Katsoin tuon ihanan täyteläitä huulia ja nuolaisin vahingossa omiani. Kun tajusin mitä tein käänsin äkkiä katseeni jonnekkin muualle varmaan tomaatin punaisena. Tykkäsin tuosta aika vitun paljonkin, mutta olin aika varma ettei tunteet olleet molemminpuoleiset.
Tae joka oli näköjään kattonut tuijotus hetkeni Jiminin kanssa, huusi "Ollaan toteee!" "Oh gaad. Tota vaikka" sanoin epävarmasti. Kaikki muutkin suostuivat.
Menimme kaikki latialle istumaan. Jungkook pyöräytti pulloa ja se osui Namjooniin "no voihan. Ömm.. vaikka tehtävä." Tuo parahti. Jungkookin ilme muuttui virnistykseen ja hän sanoi "Suutele Jiniä" "miks just muo!" Jin huutaa ärsyntyneenä, mutta antaa Namjoonille luvan suudella tuota. Ennen kun huomaammekaan pieni pusu olikin muutunut intohimoiseksi suuteluksi.
~~~~
Noniin siinä olikin eka luku taas aika lyhyt mutta toivottavasti tykkäsitte. Ja tiedän että on on varmaan kirjotusvirheitö ja kappalejako on perseestä. Käykää sanomasa rehellinen mp. Kommenteissa ja moikka uutta lukuu pitäis tulla pian.
[Words 225]
~Jinninen
YOU ARE READING
With you || Yoonmin || Fin
FanfictionKun vain löydät sen oikean. Warning Tarina sisältää kiroilua, itsetuhoisuutta ja vähän smut actionia että luo omalla vastuullasi. Varoitan myös luvun alussa että voit skipata tai jotaain. :)