Personajul principal: Emma
Bună. Sunt Emma. 18 ani, dar minte de 9. Duc o viață destul de bună, dar, după mine, destul de plictisitoare... Dar aste se va schimba.
E luni. Mă trezesc de la 6:00, îmi fac rutina zilnică și plec la școală.
(Sarah): Emma! De când nu te-am mai văzut!
(Eu): De ieri, la ora 10 pm. Foarte mult!
(Sarah): Asta zic și eu! Pe unde ai umblat și cu cine?!
(Eu): Cu tine... La tine acasă...
(Sarah): A! Da. Ai dreptate...O să vă scutesc de toată partea cu școala. Că mă obosește mai mult pe mine -care o scriu- decât pe voi -care o citiți-. Ok?
Gata școala! Mă indrep- Stai! Ai uitat să faci Snap! Îmi fac un Snap. Ok! Unde rămăseserăm? A! Da! Partea mea preferată. Gata școala! Mă îndrept spre casă. Ajung, pun mâna pe clanță și apăs... Nimic. Mai apăs o data. Nimic. Ciudat. Părinții mei trebuiau să fie deja acasă. Bine că am cheile.
Descui ușa și intru. Nu era nimeni. Dar totuși, simțeam prezența cuiva... M-am dus în camera mea și mi-am lăsat ghiozdanul. Încă simțeam pe cineva lângă mine, dar când mă întorceam nu vedeam nimic. (știm toți senzația asta)
Când mi-am scos cărțile din ghiozdan am auzit un sunet.
(?): Ih! Cărți!
Iar apoi... negru! (Nu-i problemă! Nu-s rasistă!)Mă trezesc încet... Capul mă doare... Mă uit în jur. Nu e camera mea!
Ok... Trebuie să mă liniștesc...
Intră în cameră 3 persoane. După voce -băjeti.
(?): Uite! Ți-am adus-o! Mulțumit?
(?): Da. Dar de ce are o rană pe mâna stângă?
(?): A căzut după ce am lovit-o în cap.
(?): Ai lovit-o în cap?!!!
(?): Nu trebuia?
(?): Vino!
Se închide ușa. Cred că am scăpat. Nu! Nu am scăpat. Mai este unul în cameră. Al treilea! Se aud pași. Simt cum se apropie de mine! Mă atinge pe umăr, iar eu tresar. Ce proastă!
(?): Nu-ți face griji. Știam că ești trează.
Mă întorc cu fața și văd un băiat cu părul blond și ochii verzi. Arăta ca un spiriduș, dar mult mai înalt.
Mă ajută să mă ridic și mă dezleagă.
(?): Eu sunt Ben. Ben Drowned.
(Eu): Emma...
(Ben): Păi, Emma, ce ar fi să-ți fac turul și să te prezint celorlalți?
(Eu): Ok...
Încă nu înțelegeam ce se întâmplă. De ce m-au răpit? De ce acum sunt buni cu mine? Mama și tata! Cred că sunt îngrijorați...
Ben mă ia de mână și mă duce la parter.
(Ben): Bwaaaaa!!! JEGOSILOR! MISCAȚI-VĂ JOS!
Au început să vină oameni, mulți oameni. În câteva secunde canapeaua s-a umplut și restul au trebuit să se așeze pe jos.
(Ben): Gașcă! Ea e Emma. Emma! Ei sunt E.Jack, L.Jack, Clockwork, Jane, Toby, bla, bla, bla Sally și Jeff. Ăsta ți-a dat cu tigaia în cap.
Mă uit urât, iar el se uită cu o față perversă.
(Ben): *se uita la noi* *palmface*
(Eu): *mă uit la dreapta* Cine a plantat un plop în casă?
(Cloky): Ăla nu-i un plop.
(Jeff): *se prăpădește de râs* *în secunda 2 primește o palmă de zboară până-n Dubai* (Nu-i problemă. Își ia vacanță.)Gata cu acest capitol. Dați vote și comment. Până data viitoare... Vă pup dulșe!
-553 de cuvinte.