"Aku bukan perempuan murahan lah bodoh!Aku ada harga diri!Berani kau memalukan aku depan semua orang!Cuba kalau kau,apa kau rasa?!" Ujar si gadis dgn muka merah menyala.
"Hehe,kelakar siot!Haha,siapa suruh kau jatuh tadi?Padanlah muka!"Ujar seorang jejaka dngn mata berair bergelak-tawa mcm setan kau kat situ.
" Dah kau yg tetiba tolak aku ketepi!Basah baju aku!Kau tengok,tengoklah!"Ujar gadis itu sambil menunjukkan baju pengawas pink nya itu yg basah lencun kerana ditolak mamat kurang ajar yg menolaknya hingga jatuh ke longkang(Sekolah author baju pengawas sekolah kaler pink)
"Cik Amira,ada aku kisah?Aku tolak kau bukan kat tepi longkang.Aku tolak kau dekat tiang tu tapi kau yg pergi tolak diri sendiri kat longkang busuk tu.So,salah kau lah!"
Amira merenung dgn mata berair.Tunggu nak keluar je dari mata.
"Hoi,kau buat apa hah?!"
Amira dan mamat sewel tu berpaling ke belakang.Air mata dah tumpah.Bergenang air mata.
"Kau buat apa hah?!" Fatihah,sahabat Amira yg mmng rapat dari dulu lagi menjeling ke mamat sewel yg bernama Muhammad Daniel Irfan tu.
"Kau kalau sehari x cari pasal dgn Amira x boleh kan?!"
Fatihaha eh silap,Fatihah memujuk Amira yg tngh menangis di pangkuan Fatihah.
Daniel buat muka x bersalah.
"Suka hati akulah.Kau x yah sibuk!"
Amira yg mendengar kata²bodoh Daniel itu segera bergerak ke hadapan.
"KAU MMNG BODOH!KAU RASA DUNIA NI KAU PUNYA KE,HAH?!KAU SUKA SAKITKAN HATI ORNG TERUTAMANYA AKU!HARI NI BAJU AKU BASAH,ESOK APA?!NANTI ESOK BIAR KAU BUAT AKU SAMPAI MATI EH?!TU YG KAU NAK KAN?!"
Amira menjerit melepaskan geram.Habis ditengking mamat sewel tu cukup².Daniel juga kaku mndengar Amira,gadis yg pemalu itu beranikan diri tengking orang.
Amira pula menarik tangan Fatihah menuju ke tandas.
Di Tandas....
"Argh!"
Amira membuka pili air dan membasuh mukanya.Habis lencun tudung dan bajunya yg mmng dah sedia lencun.
Fatihah hanya mampu menenangkan kawannya yg sedang marah itu.
"Amira,janganlah nangis lagi." Fatihah memegang bahu Amira lembut.
"Kita penat lah tiap-tiap hari mcm ni.Awak,kita penat."
Keluh Amira.
"Daniel tu mmng kurang ajar!Dia mmng x habis² nak sakitkan hati awak!Bodoh,ah,semua ada!Ergh,budak cam tu x leh ada kat dunia ni!Itu manusia ke binatang?Binatang pun x kurang ajar camtu lah!"Fatihah turut menangis apabila melihat sahabatnya dibuli oleh seorang mamat kurang ajar,sewel yg bernama Muhammad Daniel Irfan.
MUHAMMAD DANIEL IRFAN
MAMAT KURANG AJAR!
VOTE!👇👇👇
YOU ARE READING
Beri Aku cintamu
ActionPlease read dis story to know more about dis!And don't forget to vote!Kalau korng baik hati,follow lah kita,ZanaLicia 25!