Odložila sem svůj mobil a zazvonil zvonek koukla sem se z okna jestli to není Adam protože tomu bych v žádném případě neotevřela naštěstí to byla mamka letěla sem ji rychle otevřít dveře.
"Ahoj Julčo mám takový malí problém potřebuji se rychle zbalit a přijedu až příští týden ve středu musím odjet na pracovní cestu do Brna a zrovna jak přijedu z Brna tak odjíždím s Karlem na dovolenou do Řecka" mluvila hrozně rychle takže sem nemohla nic říct ale teď už domluvila a podívala se na mě tázavím pohledem a dodala "nevadí? " "ne"
Řekla sem klidně s úsměvem i když sem vůbec klidná nebyla kvůli Adama.
Vyšla sem schody na horu do svého pokoje a někdo mi volal tak sem za sebou zavřela dveře a šla sem k vyzváněcímu mobilu Adam mj volal položila sem mu a odhodila sem mobil.
Mamka vletěla do dveří "Promiň Julinko hrozně spěchám uvidíme se za 5 dnů papa" políbila mě na čelo a vyletěla z mého pokoje "ahoj" zavolala sem na ni a povzdychla sem si.
Zase mi začal volat Adam nechala sem mu to zvonit jen ať se trápí vždyť tě stejně bere jako děvku a nic pro něho neznamenáš si jen kamarádka s výhodami. Ozvalo se moje svědomí. Ale vždyť je to pravda sakra nic pro něho neznamenám.
Beztak si myslí že může mít každou na kterou si vzpomene ale to se plete jestli mě alespoň trošku chce dostat do postele tak teďka se mu začnu vyhýbat.
Teďka slyším zvonění které se rozlehlá celým domem tak du otevřít. Jak sem otevřela tak na mě málem spadl můj bratr zřejmě byl opřený o dveře ale ještě že jsem uhla stranou.
A za ním stál Rayan cucal se s nějakou holkou. Jen sem nad ním pokroutila hlavou a pomohla sem Jirkovi na nohy. Musela sem ho přidržovat aby se zase nerozplácl na zem.
"Rayane deš k nám dovnitř?" Zvýšila sem hlas aby mě slyšel. "Ne jen sem doprovodil Jirku čau" zařval a už odcházel. Chytla sem Jirku za loket a táhla sem ho na horu.
Odvedla sem ho do jeho pokoje a položila sem ho na postel a přikryla sem ho peřinou on zastonal "mě tak strašně bolí hlava!" A držel si ji jen sem se nad ním usmála a pokroutila hlavou. Šla sem do svého pokoje.
A v tom mi zablimbal mobil koukla sem se kdo píše Pavlínka ahoj nechceš přijít do klubu? Sme tady s Rosemarry chvíli sem přemýšlela ano a ráda musím se odreagovat a pořádně opít :)
Adam je takovej debil zasranej. Rukou sem praštila do stolu vedle kterého sem seděla na židli. Dneska už na něho myslet prostě nebudu.
Vstala sem a oblékla si krátké kraťasy a krátké tílko které sem měla krátké trošku pod prsa. A do kapsy od kraťas sem si dala mobil a stovku a zavolala sem na Jirku "vrátím se v noci nebo až ráno nečekej mě" nečekala sem na odpověď a vyrazila sem do klubu.
Byl asi sto metrů od našeho domu. Před klubem už na mě čekala a mávala Rosemarry taky sem ji zamávala s úsměvem. A rozběhla sem se k ní. "Ahoj"a objali sme se "Pavlínka se trošku vyjmula kontrole opila se a každého kluka kterého potká líbá." Podívala se na mě zoufale "jeej" Řekla sem a mírně se usmála.
"Kde je?" "Pojď za mnou" chytla mě za ruku a vedla mě do klubu. Je to divné většinou takhle dopadne Rosemarry. Pavlíně musí něco být. Trochu sem zrychlila tempo procházeli sme tančícím davem lidi který tančil. Zahlédla sem Pavlínku jak tančí s nějakým neznámím klukem.
"Ahoj!" Zařvala sem "ahoj!" Taky mě pozdravila mile se usmála tak sem jí úsměv oplatila. Objala mě jen sem se zase usmála.
"Tak co deš se taky opít?!" "Joo" Řekla sem. Vzala mě a Rosemarry za ruce a táhla k baru. Kde seděl Adam s nějakou holkou a líbal se s ní zadívala sem se na ně s otevřenou pusou.
Rosemarry mě chytla za rameno "chceš jít do jiného klubu?" Chvíli sem odvrátila zrak na podlahu zase sem se koukla na ni s úsměvem "zůstaneme tady jediný kdo by měl odejít je on seru na něho" mrkla sem na ni. Jen se na mě usmála.
Pavlínka teďka málem spadla ještě že sem ji chytla. "Tak co dete se napít?!" Jen sme na ni s Rosemarry kývli a vyrazily sme k baru.
"Šest panáků prosím" Zařvala Pavla na celkem hezkého hnědo vlasého zeleno okého kluka. Který se na mě svůdně usmíval. "Není k zahození a líbíš se mu" Pavlinka nadzvedla obočí a usmála se.
Po chvíli nám dal číšník za barem tácek se 6 panákama. "Každá má dva!" Zařvala Pája. Každá sme je do sebe nalily a hned sme požádaly o další.
....
Potom sem na holky zařvala "tak co deme tancovat?" "Ano" obě dvě s úsměvem přikývly.
A vydali sme se na plac plný lidí kteří tancovali různé tance. Nejdříve sme tančili každá jednotlivě na proti sobě a potom sme se rozdělili po parketu kde se dá lehce stratit v davu lidí.Došla sem na místo kde byli většinou kluci byla sem asi dost opilá no bodejť ne když sem vypila asi 1 láhev vodky po panácích.
Takže sem si ani neuvědomovala co dělám.Alkohol se ve mě uležel takže sem tuplem nepřemýšlela a dělala sem co mě napadlo bez rozmýšlení
Začala sem sama tančit a narazila sem do nějakých mužských silných zad. V tom se ve mě probudila touha s tím neznámím klukem tančit a líbat se. Vdechla sem vůni jeho trička byla to dost silná kolínská ale mě voněla.
Kluk přede mnou se otočil a u sebe žádnou holku neměl zřejmě taky tančil sám. Takže to se docela hodilo. Ani sem ne pohlédla do jeho tváře a hned se naše ústa spojily. Měla sem úplně prázdnou hlavu v tu chvíli sem zrovna neměla žádný pocit radosti, smutku a ani nic jiného. Pořád sme se líbali a při tom se kolíbali do rytmu.
Pořád dokola sme se líbali až nám oběma došel dech a naše rty se od sebe odpojili s pousmátím sem pohlédla do jeho tváře a v tu mi úsměv z tváře spadl píchlo mě u srdce při pohledu na...