dovolte mi (klidně ne i tak to udělám) abych se představila...Jmenuji se Lavender je mi 16let,mám dlouhé kudrnaté uhlově černé vlasy,trochu světlejší odstín pleti a většinou nosím černou a ano pokud jsi na google najdete obrázek Belltrix Lestrange tak tak zhruba vypadám akorát mi je 16,
**********
**********
**********
**********
dneska jsem zůstala doma protože jsem ráno několikrát zvracela tak mě naši radši nechali doma...teď už mi je líp takže jen tak oxiduji ve svém pokoji ale dostala jssem trochu žízeň tak jsem tedy vyrazila do kuchyně se napít minerálky....Jen tak jsi piju když v tu si vzpomenu jak jsem včera neprávem dostala 4 z PŘ v tu chvíli jsem si vzpoměněla na tu odpornou na mně zasedlou učitelku nejradši bych jí zabila..kráva jedna řekla jsem si a ano znovu mě něco cinklo do hlavy a pomyslela jsem si že rudá by jse vyjmala jak i na mich rukou tak na stěnách naší kuchyně přece jen máme mramorová pultíky a zlato-mramorový stůl a udá by jse mi k tomu přeci jen hodila ale tento nápad jsem z hlavy rychle dostala když jsem viděla naší šedivou lednici kombinace šedé a rudé jsou pro mně odporné....
*********
*********
*********
*********
joo tak abych se teda ještě představila pořádně tak jsem adoptovaná příběh vám hned vysvětlím: jelikož byla (a ještě asi stále je ) moje matka když mě porodila ve výkonu trestu a zároveň v léčení kvůli tomu že se hodně vyžívala v zabíjení lidí tak jsi mě nemohla nechat tak se mě ujmula její sestra Mia s jejím Manželem Petrem Moje matka a otec (Mia a Peter) na mě byly a pořád jsou strašně hodní a také jsou velmi bohatí takže mám skoro vše na co jssi ukážu to je celkem fajn....ale já oba mé pěstounské rodiče zcela NESNÁŠIM ! radši bych byla na ulici nebo s matkou ve vězení ale jen ne s nimi možná se mě teď ptáte proč jsou přeci bohatí a tak....no ano máte pravdu moji pěstounští rodiče jsou bohatí a o to právě jde strašně mě rozmazlují a chovají se ke mně jak k malému capartovy a to upřímě opravdu ale opravdu nesnáším a mám chutě je někdy vážně pobodat.......Tak a teď tedy konečně máme můj příbeh hotoví takže můžu pokračovat ve vyprávění mého úchvatného příběhu o mém úchvatném životě
*********
*********
*********
*********
taaže jelikož jsem dopila to minerálku tak teď fakt nemám co dělat tak jen tak ležím chodím po stole atd.....a tak mám z toho nic nedělání dostanu chuť někoho zabít aůe to dložím ..a dostanu hlad tak mám v plánu jít do lednice ale zazvoní mi mobil kouknu se a je tam máma talefon tedy zvednu a máma mi řekne jsem před domem tak se rychle obuj a nastup si čau...než sem se stihla zeptat proč tak to máma típla....odfrkla jsem si a šla jse obout (jen podotknu že je léto) v předsíni si obuji boty otevřu dveře vyjdu ven zavřu vchodové dveře a jdu si nasednout k mámě do auta máma nastartovala a já se jí zeptala kam to teda jedeme ? a máma řekla že jedem do obchodu koupit pro mě kabelku že se mi to bude líbit.....jo jasně řekla jsem a v hlavě jsem si říkala jak sakra může být nakupování zábavný?! ještě k tomu kabelky....tak jsme tedy jely a povídaly jsme si asi nic moc pro vás záživného.....dorazily jsme tedy s mamkou na místo vešly do jsme do obchodu a já jsem byla ačkoli mně nakupovaní nebaví jsem byla šokovaná protože to bylo místo plné kabalek těch největších značek a opravdu jse mi jedna zalíbila byla taková docela velká barvu měla černou a na stránách byla šněrována provázky (černými samozřejmě) a vedlo toho šněrováni na stránach byly přilepené stříbrné kamínky moc jse mi líbila tak jsem šla k blíž abych si jí mohla pořádně prohlédnout matka šla za mnou prohlížím si tedy společně s mámou kabelku když v tu vejdou ňácí lidé do obchodu nevšímám si jich a dál jsi prohlížim kabelku ale někdo zavolá jéé ahoj Mio ahoj Lavender já a matka jsme se otočila a vídím matku jmé nejvíc nenávidiné kamarádky Vivien já a matka je taky ze slušnosti pozdravíme a já si v duchu řeknu nééé to nemůže být ta odporná barbína Vivien a hned mám zas zkaženej celej den....a myslím že má matka jsi řekla něco podobného jelikož chováme já a matka k Vivien a její matce setejný odpor...je chvíle ticha a tu hned přeruší to že Vivienina matka řekne áále naco se to s Lavender koukáš vždť je ta kabelka úplně odporná to já jsem s Vivien přišla pro ňákou hezkou růžovoučkou kabelku a hned co Vivienina matka dokončila větu začala mluvit Vivien áále maminko vždyť víš že Lavender nemá žádný vku tato Vivienina věta mě vážne rozlobila ale opravdu vážně naštvalo a rozlobilo ...viděla jsem prodovačku jak rozřezává krabici nožem a jelikož sem byla vážně naštvaná tak jsem přiběhla k prodovačce vzala jsem nůž a........
*********
*********
*********
*********
táák to by bylo pro první část vše budu ráda za každou kritiku a velice se omlouvám za gramatické chyby vaše lucyyy ❤❤❤❤
ČTEŠ
Nejsem Psychopat
Short Story16 letá dívka se srovná s kroutou realitou že je nejspíš ten nejzkaženější psychopat co kdy existoval i když ona sama ví že není tolik zkažená u vnitru její duše se skrvá hodná dívka ......myslíte že se dívce povede probudit své hodné já ???