Sve u svemu dosla sam ovde pre nedlju dana. Zivim u stanu pored svoje skole.U skolu krecem sutra i jako sam nervozna, ne znam nikog, ne znam nista, nadam se da cu nekog upoznati i s'njim se zbliziti. Jutro- 06:00 zvoni alarm..... ustala sam i krenula da se spremam. Sredila se (ha-ha) i krenula u skolu. Pricam u sebi (jao samo da bude sve okej)... Kada sam usla u skolu nisam znala gde se nalazim. Nekako sam se snasla ali jedva. Ulazim u ucijonicu: Usla sam unutra i vec sam kasnila ceo razred je gledao u mene... Ja: Dobro jutro 😳 Razredna: Ou, dobro jutro, idi sedi tamo u gde ima slobodno mesto.Eno kod Jimin-a. Sela sam pored tog decka, izgledao je kulturno. Jimin: Cao, kako se zoves? 😃 Ja: Hmm, Lisa. Jimin: Divno imee, ja sam Park Jimin. Ja: Drago mi je, izvini, nova sam u skoli, jel hoces posle da mi pokazes skolu jer nista ne znam. On: Hocu naravno. Kada je zvonilo Jimin me je uhvatio za ruku i odveo u hodnik skole. Skola je bila ogromna. Jimin: Svidja ti se? Ja: Da, skola je bas ogromna :3 Prosli su svi casovi. Krenula sam kuci. Bila sam na drugoj strani hodnika a Jimin na drugoj. Jimin: Ej, cekaj! Okrenula sam se i stala. Jimin je dotrcao do mene. Jimin: Hoces da se vracamo zajedno? (ziveli smo u istoj zgradi odmah pored skole 😄 kakva slucajnost) Gde zivis? Ja: ( izasli smo iz skole) u ovoj zutoj zgradi 😄 Jimin: Kakva slucajnost u istoj zgradi zivimo. 😄 (smeska se). Ja: hahahahahaah 😄 Krenuki smo zajedno kuci ( bio j petak) Jimin: Jel hoces da se vidimo sutra? Ja:Moze, ajde vidimo se 😊 On: Ja cu da te pozovem, znam de zivis (smeska se) 😄😄😄😄😄😄😄 Ja: Vaziii, cao.
YOU ARE READING
Jimin 😊 Nova u skoli? 😳
Teen FictionDevojka sa 17 godina se seli u Seul. Tamo je cekaju razne nove stvari, novo drustvo i novi decko. Upoznaje Jimin-a koji ce joj pomoci oko skole. Sve u svemu Lisa ce imati razne prepreke koje ce sama resavati.