4. deo 💘

194 12 2
                                    

Sve u svemu, te noci nisam mogla da spavam. Nisam oka sklopila celu noc. Ali imao je ko da se dopisuje sa mnom i da prica telefonom....        Sledece jutrooo... (11:00)                      Ustala sam i otisla do prodavnice. Sasvim slucajno  i Jimin je krenuo u prodavnicu.. 😄😄😄                              Ja: Ej, cao.                                                    Jimin: Ej, (zagrlio me je).                       Ja: Ja, ghm.. Idem do prodavnice (mucala sam).                                           Jimin: A okej, vidimo se (vratio se kuci).                    
Vratila sam se kuci. Razmisljala sam. Taj deckonmi se bas svidja. I ne znam da li to dq mu kazem. Sve u svemu celog dana nisam izlazila.  Jimin me je pozvao: Jel idemo zajedno u skolu sutra? 😄😄              Ja:Da, idemo, vidimo se sutra! 😌   Jimin: Vidimo se. 😜                                   navila sam alarm i legla da spavam.. Sledece jutrooo..  06:00 🔊 zvoni alarm. Ustala sam i krenula da se spremam. Obukla sam se, malo nasminkala i izasla iz kuce. Ispred zgrade me je cekao Jimin.                  Jimin: Ej, cao, ajde da krenemo.           Ja: Ajdee. 😄                                           Jimin: Ej cuo sam da dolaze neka dva nova djaka u nas razred.                      Ja: Stvarno?                                                Jimin: Da.                                                    Ja: Pa ekstra. 😄                                        Bili smo ispred skole. Usli smo u ucionicu. Zatekki 2. nova ucenika. Devojku i decka.                                         Ja: Ej, cao ( javila sam im se).              jungkook, Milica: Hm, cao.                    Zvonilo je, Jimin i ja smo seli na mesto.

Jimin 😊 Nova u skoli? 😳Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon