Uimit

11 0 0
                                    

Era.....

Lupul mare și negru sa transformat într-o fata micuța firava cu un par lung și negru iar ochii ii avea de culoare cristalelor albastre.

Mam apropiat de ea privind-o în ochii, era speriata asa ca mam gândit sa nu ma apropii prea mult pentru a nu o speria și mai tare.
(Andy) - Hei, stai linistita nu îți fac rău!
La auzul cuvintelor mele și-a ridicat privirea uitându-se fix în ochii mei.
(Andy) - Cum te numești?
(Mary) -Marcelin. Spune ea cu o tremurare în glas..
(Andy)-Ce te aduce pe aici, asa singura?
(Mary) - Știu ca nu ar trebui sa fiu aici dar, am fost alungata din haita mea,nu știu ce sa fac sau unde sa ma duc. În timp ce îmi explica lacrimile și-au făcut apariția pe chipul ei firav..
(Andy) - De ce ai fost alungata, ce sa întâmplat???
(Mary) - Pai.......

Andy POV
Neam așeza pe iarba și a inceput sa îmi povestească de ce a fost alungata din haita ei.

Mary POV
Conducătorul haitei ma alungat, pentru ca nu am vrut sa ma căsătoresc cu el, am doar 17 ani nu îmi doresc sa fiu legata pe viata de un Alpha crud și fără suflet..... nici măcar nu era sufletul meu pereche trebuia pur și simplu sa ma mărit cu el fie ca vreau fie ca nu , a vrut sa ii dau naștere copiilor lui , a zis ca dacă nu ma mărit cu el ma omoară și......

(Andy) - Și ai fugit?

(Mary) - Nu chear, am spus ca mai bine mor de cât sa chinui toată viata alături de el, asa ca ma bătut și alungat de lângă familia mea și din haita a spus ca asta doare mai tare de cât moartea , a dat veste peste tot a să fiu omorâtă iar cu cei care ma vor ajuta sau primi în haita lor declara.... RĂZBOI

Andy POV
La ultimul cuvânt rostit a inceput sa plângă în hohote, ce puteam face eu cu un lup care acum era un Omega...
Am luat-o de mana și neam îndreptat spre castelul părinților mei.
(Mary) - unde mergem?
(Andy) - La castelul părinților mei.
(Mary) - Nuu, te rog ma vor omorâ..
(Andy) - Stai liniștită..

Andy POV
După multe încercări și puțina forțare am reușit sa o conving sa vina cu mine...
După ceva timp am ajuns la castelul meu, am întrat în casa iar tata și mama erau în sufragerie împreună cu sora mea mai mica.

(Andy) - Tata, Mama???
(T&M) - Da dragule suntem aici..
(Andy) - Tata, am o probleme, defapt ea are  o roblema.

Andy POV.. Arat către Mary care tremura toate.

(Tata) - Cine este domnișoara, fiule?
(Andy) - Pai sa va povestesc.

Andy POV

Neam așează  și am început sa povestesc.
Ea este Mary, a fost exilata de Alpha-ul din haita ei pentru ca a refuzat sa se mărite cu el, acum este un omega singur și nu știe ce va face după o zis pe alta, nu are unde sa stea și tuturor haitelor le este frica să o ajut pentru ca el a declarat Război..

(Tata) - Wow, ești într-o situație cam urata draga mea.

(Andy) - Ce putem face pentru ea?
(Mama) - O ajutam, nu o putem lăsa asa, o sa stea la noi... Spune mama pe un ton autoritar dar în care se cunoaște mila.

(Tata) - Ai auzit și tu ce a zis, vrei război acum când deabea ce am terminat cu unul?

(Mama) - Și ce vrei sa faci, sa o lași singura, sa moara? Spune ea pe un ton răstit.

(Tata) - Ai dreptate, din ce haita provi draga mea?

(Mary) - Din haita Wolf Then
Când tata a uzit numele nici nu a mai stat pe gânduri și a spus.

(Tata)-Ramai!

Andy POV

Haita din care provenea Mary era una extrem de mic pe lângă noi, nu au avut vreo data curaj sa declare război sau sa greșească cumva în fata noastră, noi eram de 10 ori mai puternici și mai mulți la număr ca ei.

Sa stabilit Mary va rămâne la noi, într-un fel ma bucur pentru ca era chiar drăguță și sinteam ca era ceva care ma atrăgea la ea.

😇😇😇

Hei dregilor sper să vă placă și sa îmi citiți povestea.
Celor care citit vreau sa va mulțumesc.
Eu sunt Ama iar asta este prima mea poveste, îmi pare rău că sunt asa scurte capitolele.
Voi încerca să postez în fiecare zi, mersi mult și va pup 😘
PS LA MEDIA E Mary

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 15, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Lupoaica Neagră Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum