BEN SADECE KIRILDIM.

39 1 0
                                    

4. BÖLÜM

Üstümü Giyinip Salona Gittim.Yemekte Patates  Kızartması Vardı. Hey ! Bu En Sevdiğim Yemek.Bugün Beni Mutlu Eden Tek Şey Bu.

Yemeğimi Yedikten Sonra Odama Çıktım. Telefonumu Elime Alır Almaz 5 Mesajı Gördüm Hepsi Harry'den Gelmişti.

-Rebecca Affet Beni Lütfen.

-Sana Söylemem Lazımdı Özür Dilerim.

-Rebecca Orda Mısın ?

-Affet Beni Lütfen !!!

-O Zamanlar Birbirimzden Hoşlanmıyorduk Rebecca.

Kafam Çok Bulanmıştı İyi Hissetmiyordum Gözlerime Ağırlık Çökmüş Gibiydi.Sonra Kendimi Toparlayıp Harry'e Mesaj Atmaya Karar Verdim.

Harry Benden Hoşlanmıyordun Anladım Ama Biz Kardeş Gibiydik  5 Yaşından Beri Bana Neden Söylemedin ? Dedim.

-Gözün Jackson'dan Başkasını Görmüyordu Ondan Ayrılana Kadar Kardeş Olduğumuzu Bile Hatırlamıyordun Haksız Mıyım ?!

-Tamam Jackson Konusunda Haklısın Ama Dün Beni Öptün Hemde Ashley'le Beraberken.

-Biliyorum Hatalıyım Ama Ben Ashley'Den Ayrıldım Zaten Seninle Beraber Olmak İstiyorum Rebecca.

-Bende Seninle Beraber Olmak İstiyorum Harry

-Barıştık Mı ?

-Barıştık.

-Yarın Okulda Görüşürüz.

-Görüşürüz.

-Seni Seviyorum.

-Bende Seni.

Yatağa Uzanıp Günlüğümü Elime Aldım Ve Yazmaya Başladım.

Harry'le Barıştık Çok Mutluyum O Benim Herşeyim Ondan Vazgeçmeyeceğim Hep Beraber Olmak İstiyorum Onunla Onu Çok Seviyorum Neyse Ki Jackson Olayı Artık aklımın ucundan bilegeçmiyor Harry'le Beraberken Sanki Hiç Bir Şey Yok Etrafmda O Bana Yeter. BEN SADECE KIRILDIM İyileşmek İçin Adım Adım İlerliyorum Galiba.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BEN SADECE KIRILDIM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin