זהו, סיימתי יסודי, אין יותר מורות מעצבנות, שיעורים, מבחנים הכל יהיה פשוט מושלם.
אני יוצאת מבין שערי בית הספר, שכנראה לעולם לא אכנס בהם שוב ויודעת, שאני מתחילה פרק חדש בחיי, הנעורים.
אני נכנסת לרכב של הורי ואנחנו נוסעים הביתה, אני צריכה להתכונן לבת מצווה של שתי חברותי הטובות ביותר, יעל ולילי.
אני מכינה תיק עם בגד ים ובגד יפה ואני יוצאת לבת מצווה.
אור, אחת מן חברותי שגרות באזור שלי, אוספת אותי ואת שני, הילדה שגרה איתי בבניין.
כשאני מגיעה לבת מצווה, אני מאושרת משתי סיבות, אחת מהן היא הבת מצווה עצמה, עם בריכה, ריקודים מגלשות ובקיצור, כיף חיים והסיבה השניה, היא סיום היסודי המייגע הזה.
אני צריכה לחזור הביתה באוטובוס, כי אין מי שייקח אותי, למרות השעה המאוחרת.
כשאני מחכה בתחנה אני שומעת רעשים מוזרים, מן לחישות כאלו, של דברים לא ברורים, אבל מה שבטוח, שלא שמעתי כזה רעש בחיים.
אני מחכה בחוץ, ברחוב המואר למשעי, לקו 24 שיקח אותי כבר הביתה.
הלחישות מתגברות לאט לאט והפחד מתחיל לזרום בגופי, אני מרגישה כאילו אני בתוך סרט אימה.
אני שומעת רשרוש מן השיחים, זה מתקרב אלי לאט לאט, אני מנסה לברוח, אבל אני משותקת מן האימה השוררת בגופי.
אני שומעת קול צעדים, אבל אני לא רואה איש אחד כאן ברחוב, לפחות לא חושבת שאני רואה.
אני רואה אוטובוס מתקרב, אבל אין לו מספר והוא שומם, לגמרי.
אני לא מתפתה לעלות על האוטובוס, אבל הדלתות נפתחות ואני שומעת צעדים שנכנסים לאוטובוס, אבל... אין שם אף אחד
אני מרגישה במגע יד לופת את צווארי וסותם את פי בחוזקה, אני לא מצליחה לצרוח או לנשוך את היד המסתורית
לאחר כמה רגעים, אני קולטת שזאת יד נשית הנראת חלושה במיוחד
אני מנסה להשתחרר אבל נשארת ללא כל כוח.
היא גוררת אותי לשיחים ונותנת לי מכה בראש ואז אני נופלת על האדמה ומתעלפת.
YOU ARE READING
משהו חדש מתחיל
Mystery / Thrillerשחף הילדה הצעירה, בת האחת עשרה, מסיימת את כיתה ו ומתחילה את החופש הגדול, אבל כשהיא מחכה לאוטובוס לאחר בת המצווה של חברותיה, קורה לה משהו מוזר ששינה את חייה מקצה לקצה