Срещата

116 7 2
                                    

В миналата глава
•••
?-Добър вечер!Тъй като екипът ни реши да направим аниме свързано с нашите момчета и разбрахме че вие всъщност сте им фенка,бихте ли желали да работите с екипът на Big Hit и момчетата от BTS?
Мениджър от Big Hit -Само ако искате...

•••
Мениджъра:Ало!Ало г-жо (Фамилията ви)!!
Тук ли сте?Алоо??
(ТИ):Дааа...Моля?
Мениджъра:Казах...
(ТИ):Да разбрах ,но това истина ли е да не е някакъв пранк?
Мениджъра:Не , знаем малко е изненадващо за вас но тъй като разбрахме ,че сте им фен и решихме ,че знаете доста за тях и ще е по-лесно за вас да оформите героите.....Пък и ще се виждате често с идолите си😏

ААААААААААААААЛССЙНФЛДИВУДБДЙДКСКДЙДЙ ЩЕ РАБОТЯ С БТС ЛИ???Тва само съм си го представяла!!Фен съм им почти от дебюта им и няма как да пропусна такова нещо. Само си мечтах за това....
Винаги съм си мечтала да съм и по-скоро да съм заедно с Джимин. Ходила съм им на концерти и фен срещи ,но това е нещо друго. Гласовете им са невероятни ,невероятно красиви са и много високи(Или аз съм ниска;')).

Мениджъра: Приемате ли работата?
(ТИ):Да....*Става цялата червена*
Мениджъра :Да се срещнем утре в 16:30?
(ТИ):Ще изчакате ли малко?
Мениджъра:Добре.

Знам ,че това е много важно за мен ,но анимето ми също е важно за много хора така че трябва да видя в колко ще съм свободна утре. От домашния телефон се обадих на шефа.
Шефа: Ало -каза той със сънен глас.
(ТИ):Ало шефе...Много се извинявам ,че звъня в 5 часа сутринта ,но е много важно!!
Шефа: Кажи.
(ТИ):Утре в колко свършвам работа?
Шефа:В 17:00
(ТИ):Добре благодаря.

Затичах се в другата стая и веднага взех телефона си.Бях се задъхала ,когато малко се пооправих започнах да говоря.
(ТИ):Става ли утре в 17:00?
Мениджъра:Нека само да проверя......Да  и тогава става.Е ще се видим утре в 17:00 часа г-жо (Фамилия).

(ТИ):Какво стана току що?БТС!!!Сънувам нали?
Ударих си един силен шамар.
(ТИ):Ауууууч!!Боли ,значи че не сънувам!Както и да е (ТИ) лягай си вече късно е.

И така не заспах...

Цяла вечер мислих какво да е анимето и  как ще работя с тях..😶Мислих колко ще се забавлявам ,но изобщо не ми се мислеше как няма да спа почти всяка вечер. Затова и понякога съм в болница....

It was just A DREAM{Jimin x Reader}Where stories live. Discover now