bab 1

11 1 0
                                    

??:weh jimin....kau nak makan apa nanti rehat....?kau nak aku belikan or kau pegi kentin beli sendiri...?"
Jimin:"Kau belikan aku lah....aku rasa malas lah nak jalan....aku penat...."
??:"errr.....kau ni tau makan jerrr....kalau pegi beli sendiri tak per lerr....nii tidak ....pemalas ..apa kau buat malam tadi...sampai kau penat..."
Jimin:"weh.....jin kau diam bleh tak aku malas lah nak layan perangai kau niii....nda henti henti membebel.....aku pujuk gf aku lah....merajuk last last dia tak layan aku....bleh dia pegi off fon masa aku pujuk dia....sakit otak aku....huhuhu"
Jin:"nasiblah kau dapat gf macam tuu....siapa suruh kecik kecik dah menggatal nak couple..,.."
Jimin:"kau pegi lah kantin belikan makanan....lagi bagus daripada kau bising kat sini..."
Jin:yelah....duit kau mana jangan cakap kau suruh aku belanja kau lagi....nii tak adil....mana boleh macam niii....kenapa hari hari aku kena spend kau...."
Jimin:"nanti aku bayar balik lah ...ok kau pegi beli aku nak cari kekasih hati aku...kau letak kan jer makanan aku kat laci ok...aku jalan dulu..."
Jin:"dia ...ni memang betul lah...menyakitkan hati....dah la pemalas ...macam mana lah si yuju tu bleh suka kat dia...hairan aku..."

Selepas sahaja jin habis dengan bebelennya dia berlalu pergi ke kentin untuk membeli makanan yang di suruh beli oleh jimin kang mengamuk plak budak tuu...takut jin....

Jimin pergi ke kelas buah hati kesayangannya.....dia nak bagi sesuatu kat gf dia.....dan mestilah dia kena pujuk balik gf dia kalau tak memang harulah jadinya ......

Yuju:adik kena ingat jangan nak menggatal nak couple.....kalau kakak tahu siap adik kakak bagi tahu abang.....faham tak nii sowon....."
Sowon:adik fahamlah kakak jangan risau adik pun takder niat nak couple niii.....buang masa...."
Yuju:tau pun dah lah .....pegi balik class kau......"
Sowon:tau lah....nak balik lah niii.....adik pun tak hingin nak duk lama lama dalam class kakak....dah lah bye...."

Selepas sowon keluar dari class yuju....yuju plak tido.....tanpa sengaja jimin terlanggar sowon ....

Jimin:errr....sorry aku tak..."terpaku jimin melihat wajah gadis didepanya...cantik nya...ehh kau jimin kau dah ada gf.....jangan lupa apa tujuan kau gi sini....pujuk yuju yang ngah merajok.....
Gadis itu hanya berlalu pergi meninggalkan jimin yang tengah terpaku.....

Jimin:sayang....aik tido plak"
Jimin juga ikut yuju tido.....




Lepas baca vote tau......

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I love you juniorWhere stories live. Discover now