INFAMOUS: SECOND SON

456 5 5
                                    

Yedi sene önce "konduitler" denen ufak bir grup insan , silah olarak kullanabilecekleri bazı doğa elementlerinin kontrolünü kendiliğinden kazanmıştı.

Halkı korumak adına (sonradan "biyoterörist" olarak sınıflandırılan tüm konduitlerin peşine düşülüp alıkonulması için    Birleşik Savunma Departmanı kuruldu.

Şu an tüm bitoteröristlerin başarıyla yakalanıp kilit altına alındığına inanılıyor.

Bundan dolayı , alıkonulan biyoteröristlerin gözetimini ordunun devralması ile Birleşik Savunma Departmanı aşama aşama kapatılmaktadır.

Bugün biyoteröristler için ilk askeri nakil aracı , Curdun Cay istasyonu'ndaki D.U.P gözetim tesisinden ayrılıp Washington uzaktaki bir ordu hapishanesine doğru yola çıkmış bulunuyor.

                                                      GİDECEĞİ YERE ASLA VARAMAYACAK !!!!!!!

Delsin ın  gözünden : Merhaba benim adım Delsin Rowe , herşey bir binanın çatısındaki tabelaya sprey yapmaya çalışırken oldu. Tabeladaki resim abimin resmiydi. Evet o bir polis , ne yazık ki.

DELSİN "Şey mademki sanat suç o halde" der demez polis aracı siren sesi duyar ve "AHH olamaz" der ve yere çömelir. "kafanı çalıştır delsin hadii , kulübede parti varmış. Oraya gidip aralarına karışırım , bir mazeret uydururum. Tam suç dehasıyım anasını satayım." ve binanın en alt katına iner.  "pekala evet bu iş görür." alt katta ilerlerken dengesini kaybeder ve yere düşer. Kendisiyle dalga geçercesine "çok akıllıca , çok" der. Vebirden alt kata yaşlı bir kadın girer "kim var orada ?" DELSİN "benim , benim Betty elindeki şu zımbayı bırakırmısın ? lütfen , gerçekten." BETTY " ne işin var burada ? neden kulübedeki işnle ilgilenmiyorsun ?"   DELSİN "şey , bugece pek akomiş havamda değildim (Akomiş adlı Amerikan yerlilerinden olan Delsin) ama sen çok güzelsin kıyafetin yakışmış cidden." BETTY "çatıda ne yapıyordun ?"  DELSİN "hiiiiiç öylesine"      BETTY "bir haltlar mı karıştırıyorsun ?" kapı çalmaya başlar bu delsin ın abisidir. onun peşindedir ve "Hadi , içerdesin biliyorum. Çık artık dışarıya. Yoksa Betty i çağırırım , beş dakikaya anahtarlarla gelmiş olur." BETTY "bir haltlar karıştırıyorsun."  DELSİN "tamam ama peki ne yapacaksın şimdi ?"  BETTY "başka seçeneğim yok adam polis. Beş dakikaya gelirim. Kaç git ! Geldiğimde burada olursan....  DELSİN "sağol betty" BETTY "ama bu son !" DELSİN "son"  BETTY"Artık büroma dönmem lazım....  Belliki biri beni arayacak"   Delsin abisine söylenerek "yapacak başka işi yokmuş gibi" der. ve kaçmaya başlar. Arka kapıdan çıkar. DELSİN "Hoş geldin özgürlük , kaldı kolay kısmı kulübeye girip bir mazeret uydur." der ve koşmaya başlar . Delsin Rowe hiç bir özelliği olmamasına rağmen normal insan hızından biraz daha hızlı koşar. İskeleden ilerler sahile gelmiştir . Koşmaya devam eder. Delsin Rowe doğduğundan beri ormanlık arazide ailesiyle birlikte yaşadığı için tırmanma kabiliyetleri vardır. Kayalıklara tırmanmaya başlar. Kayalıkları bitirmiştir ve koşmaya devam eder. Kendi kendine "yolu yarıladım" der. Karşısına çıkan engelleri aştıkça kedine güveni dahada artar. Ve karşısına daha da büyük bir engel çıkar. Yoluna devam ederken karşısına otuz metre yüksekliğindeki bir çukur çıkar. çukur un etrafından dolanma imkanı yoktur. Çukerun genişliği beş metre dir. Delsin gerilir ve son sürat koşmaya başlar tüm gücüyle sıçrar ve tam çukura düşücekken öbür uca elleriyle tutunur. Kendi kendine "ucuz atlattım" der ve koşmaya devam eder. Ve bir uçurumun kenarın dan sürünerek geçer "aşağı bakma sakın ! aşağı bakma!!  ve plan tıkırında gidiyor " der.   Kulübenin kapısını açar. Açar açmaz karşısına abisi çıkar.  DELSİN "N'aber abi bende sabahtan beri seni arıyorum. İçeri girsek iyi olacak."  Abisi Delsin ı kolundan tutup arabasına doğru götürür ve "sürekli olarak kendi kardeşimi tutuklamanın benim için ne kadar utanç verici olduğunun farkındamısın ?! " Delsin kolunu çeker ve "sürekli olarak kardeşini tutuklamasan daha iyi olur öyleyse."  Abisi "sence bu şaka gibimi geliyor ?" DELSİN "Hayır , gelmiyor."   Abisi "dünyaya böylemi iz bırakmak istiyorsun ? ailemizi bu şekildemi gururlandıracaksın ? mandallık yaparak mı ? " DELSİN "bana bak , dünyaya bir sürü korkunç şey oluyor; bende bu sırada yeteneğimle (grafity i kastediyor) davamı savunmaya çalışıyorum... "   abisi "yeteneğini savunuyorsun... neden bahsettiğini bile bilmiyorsun "  DELSİN "Neden hep böyle yapıyorsun  , Reggie ? (abisinin ismi) neden kendim olmama izin vermiyorsun ? "  Reggie "hayır açıklamanı istiyorum hangi korkunç şeyden bizi kurtaracağını söyle bana."  DELSİN "dinleyecek olsan zaten açıklardım." Reggie " sahi mi ? bana pek öyle gelmiyor ! "  DELSİN "Regiie !"  Reggie " ne var ! "    Delsin parmağıyal işaret ederek "kamyonnn !!!!!" kamyon Reggie nin polis aracını ezip geçmiştir. Ve kamyon yan yatar. Delsin ve reggie şaşırır. Kamyonun içinden iki tane turuncu hapishane kıyafetli adam çıkar. Bu hapishane kıyafeti diğerlerinden farklıdır. Bu özel bir hapishane kıyafetidir. Kamyonetin üzerinde "D.U.P " yazmaktadır. Açılımı "Birleşik Savunma Departmanı "  REGGİE "o ikisinin peşine düşeceğim , sen geri çekil bu şey patlayacak" der ve koşmaya başlar.  DELSİN "Patlama olayından uzak duracağım , tamamdır" der ve enkazdan kurtulan iki adamı aramaya başlar. Enkazda kalan birisi " Sesimi duyan varmı ? biri yardım etsin"der. Delsin adamı yerden kaldırır. Adamdan kapkara dumanlar çıkmaktadır. ADAM "çok teşekkür ederim öleceğimi sanmıştım"der. Birden Reggie gelir ve "HEY ! iyi misin ?" der. Adam reggie yi görünce "polis !" der ve delsin ı yumruk atıp esir alır. Reggie "Hey ! bırak onu" der ve adama silahını doğrultur. Reggie "hemen bırak onu ellerini havaya kaldır ! " der. Adam "kimseyi incitmek istemiyorum. Sadece o kadın gelmeden buradan gitmek istiyorum " der. Reggie "sana bırak onu dedim , yoksa seni vururum !" der. adam elini Delsin a doğrultur elinden kül , küçük küçük kıvılcımlar ve kapkara bir duman çıkmaya başlar. Bu dumanı arabadan çekmiştir ve "kimseyi incitmek istemiyorum dedim ! " der. Delsin o korkuyla adamın dumanlı elini ellemiştir.    O an bir şey olmuştur. O anlık adamın zihninin içindedir. zihnidekiler görür ve bayılır. uyandığında aynı yerdedir. Delsin ın üstünden duman lar çıkmaya başlar ve "REG, NE OLUYOR BURADA ?! "

                                                                       1.BÖLÜM'ÜN SONU

İNFAMOUS: SECOND SONHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin