"Bunu nasıl anlatırım bilmiyorum,çok zor" En berbat olduğum oyunu oynamak zorunda kalmıştım ve bütün işleri batırıyordum.Jimin'e mahçup gözler ile bakarken 'sorun yok' bakışlarını yollamıştı.
"Ah hadi ama Tae! Kazanmamız lazım." Jin hyung fazla müzik sebebi ile kulağıma yaklaşırken tekrar konuşmaya başlamıştı."Bu ucubelere yenilmek istemiyorum,hem kazanırsak hesabı ödeyecekler." Bana gaz vermek için konuştuğunda pek etki ettiği söylenemezdi çünkü hırslı bir insan değildim.Karşımda duran üç adama baktım.Aslında adam mı,çocuk mu,genç mi denirdi bilmiyorum.Yaşları pek anlaşılmıyordu.Tenlerinin beyazlığı karanlık bar ortamında resmen parlıyordu.Uzaktan bakan birisi spot ışıkları sanabilirdi.Ah! Elimde ki karta bakmayı sürdürürken 'vampir' kelimesini nasıl anlatırım bilmiyordum,zaten bir çok kelime yasaklanmıştı! Tabu gerçekten bana göre değildi.Aklımda Jin hyungun 'hesabı ödeyecekler' sesi yankılandığı için öne doğru kayarak bacak bacak üstüne atmış,gözlerimi karşımda ortada oturan çocuğa dikmiştim.Söz sahibi gibi gözüküyordu.
"İşaret ile anlatsam sorun olur mu ? Size haksızlık olmasın sizde öyle anlatırsınız çünkü bu kelime cidden zor." Şansımı denemek için konuştuğumda yan tarafta Jimin ve Jin hyung hareketlenmiş aralarında konuşuyorlardı.Dikkatimi karşımda ki beyaz tenli çocuğa verdim.
"Oyunun kurallarında işaret ile anlatmak yok." Ciddi olamazdı,bunu zaten bende biliyordum ve sadece bir şans istiyordum! Gözlerimi devirerek tekrar arkaya doğru kayarak sırtımı koltuk ile buluşturmuş ve pes etmiştim.Elimde ki kartı masanın ortasına fırlattığımda karşımda oturan çocuk kartı elleri arasına almış ve arkadaşlarına dönerek konuşmuştu.
"İnsanlar genellikle filmini yapar." Bu cümleden çıkartabileceklerini pek sanmıyordum.Kollarımı birleştirmiş,onları süzüyordum.
"Vampir"
"Vampir"Arkadaşları aynı anda konuştuğunda kaşlarım ve ağızım anlaşmış gibi açılmıştı.Cidden tek seferde tutturmuşlardı! Ben söylesem Jimin ve Jin hyung 'vampir' hariç her şeyi söylerlerdi.Hala şaşkınlığım sürerken kolumunun sıkılması ile yan tarafıma döndüğümde Jimin kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu.'Ne var' bakışlarımı gönderdikten sonra önüme dönmüştüm.
"Bu kadar kolay bir kelimeyi anlatamadığına inanamıyorum,şimdi hesabı biz ödemek zorundayız!"Kulağımın dibinde söylediği sözler tüylerimin ürpermesine sebep olmuştu çünkü kulağımdan huylanıyordum yoksa Jimin korkuttuğu için değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY WAY | Taekook
Fanfiction"Sadece bir vampir seni sonsuza kadar sevebilir." 17.02.2018