Dnes je narodeninová oslava tvojho najlepšieho kamaráta z detstva. Trošku ťa vyľakalo keď ti povedal že tam budeš ty a One Direction s ich priatelkami. Chalanov poznáš len z webu a časopisov no k Zaynovi ťa to vždy ťahalo :3
Taje si bola doňho zamilovaná no Niallovi si to povedať nemohla ... Celý deň si si vyberala outfit. Chcela si byť sexy ale nechcela si prísť ako prvotriedna šlapka. Keď si si vybrala niečo na seba začala si sa malovať a česať. Po ukončení skrášľovacích kúr si sa pozerala do zrkadla a povedala si si "Fuuu dnes som vážne sexy"zasmiala si sa nad svojou samomluvou.
"CŔŔŔŔŔN" niekto zazvonil. Pozrela si na hodinky a zistila že je čas aby ťa Niall vyzdvihol. Predpokladala si teda že to bude on. Zbehla si dolu schodmi, cestou si sa potkla o svoju čivavu Raspušu. Nič nové pod slnkom že nevieš chodiť.
Zabzučala ti SMS-ka tak si vybrala mobil z vrecka a otvorila si dvere a stále si zízala do mobilu, "skočila" si na chlapca vo dverách a vlepila si mu pusu na prery a vtedy si si všimla že to nieje tvoj maličký Írsky najsamlepši kamarát ale že je to vysoký snedý sexy ZAYN ?? Keď si sa odtiahla, mal taký zvláštný výraz na tvári. Bol to vystrašený ale aj príťažlivý no hlavne nadržaný výraz.
"Takže ty sa takto cukruješ a pusinkuješ s Niallkom hééj ?" smial sa.
"Zayn prečo neprišiel Niall ? Veď povedal že ma vyzdvihne on. Ale ako mne tvoja prítomnosť nevadí." zahryzla si si do pery a pokracovala si "Len ma to tak zaujíma lebo som sa na teba vrhla ako bežne na Nialla." trepala si dve na tri lebo si bola strašne nervózna a prekvapená. Išla z teba jedna kravina za druhou. Zayn sa šibalsky uškrnul a zvodne povedal "No vieš Ní ešte musel ísť vybaviť nejaké jedlo a chlast." "Aha dobre, tak vyrazíme ?" spýtala si sa. Jeho odpoveďou bolo že ťa schmalo za ruku aťahal ťa do jeho čierného BMW-čka. Išli ste asi 20 min. a v aute bolo ticho tak sa Zayn rozhodol že to trápne ticho trošku rozprúdiť tak zapol rádio. Aurát hrala pesnička od Bruna Marsa. Keď skončila začala hrať LWWY. Zayn sa zaksichtil ako skisnutá uhorka a natiahol ruku že to vypne. Ty si ho tresla po tej ruke a on bleskurýchle ruku odtiahol od gombíka. On sa na teba kukol podráždeným výrazom a dodal "Neznášam počúvať svoje sóla v pesničkách..." zasyčal.
Ty si naňho hodila WTF-face a dodala " Však máš úžasný hlas !!! A pri tvojich výškach aach orgazmus dostávam teda ... ja... ughm .. eeh ups" OMG ďalší trapas. Zayn sa na teba pozeral udivene no zmenilo sa to na nadržaný úsmev. Od hlavy až po päty si ťa premeral pohľadom. Zastavil auto niekde pri kraji opustenej cesty. Ticho si sedela a nechápala čo robí.
"Takže orgazmus hééj ?? No tak to si ešte nezažila BadBoy-a Zaynstra" Hovoril ti do ucha strašne sexy a popritom ťa uhrizol do ucha. Vtedy sa na teba vrhol a začal ža neskutočne divoko bozkávať. Ty si sa mu vzhľadom na to že posledných 8 hodín si nemyslela na nič iné poddala. Bolo to krásne a vzrušujúce. Po chvíli si chcela viac a viac. O tom že sa vie teda brutálne dobre bozkávať sa ani zmieňovať nemusíš lebo to bol raj. Tvoje tuky mu "nenápadne" zablúdili pod tričko a to čo si nahmatala no proste awww.
Hneď si chcela vidieť a preskúmať jeho tehličky na brušku a vlastne celé jeho vymakané telo. Chcela si mu pretiahnúť tričko cez hlavu ale stopol ťa zo slovani "Ale, ale niekto tu je nadržaný a nedočkavý .. No toto.. Dnes som tu pánom JA. Budeš robiť čo ti poviem, inak ťa potrestám!!" surovo povedal Zajko a uhryzol ťa do spodnej pery. Tebe to pripadalo strašne sexy tak si ho začala provokovať aby ti dal viac.
"Ale, ale Zajko sa nám odviazal. Ako by si ma len chcel potrestať? Hmm ??" brnkla si mu provokačne do nosa a dodala "Nebodaj ti dával Harry nejaké praktické rady do života ako na to ? Počula som že je dobrý v posteli" obzerala si si nechty.
Zayna to už asi dosť nabudilo lebo vystúpil z auta, obišiel ho nasilu ťa zobral na ruky a šmaril ťa na zadné sedadlá.
"Uvidíme koho meno budeš kričať zlato" drsne odsekol.
Začal ťa opät bozkávať a obe ruky ti jednou jeho veľkou rukou držal nad hlavou, a druhá klesala nižšie až sa dostala ku opasku ktrorý jedným hbitým pohybom odstránil spolu aj z gombíkom a zipsom. Prestal a stiahol ti nohavice. Konečne sa ti podarilo zbaviť sa jeho trička. Uvidela si to čo si chcela. Nádherné vypracované telo. Áchhhh!! Zayn zablúdil rukou pod nohavičky a strčil ti tam jeden prst. Nahlas si vzdychala ale chcela si viac tak si zase začala provokovať "Harry by sa so mnou takto nekašlal a hneď by ma urobil..." v jeho očiach bol vidieť adrenalín ktorý každou tvojou poznámkou stúpal spolu aj z obsahom jeho boxeriek. Strčil ti tam rovno 4 prsty. TOTO bolo to čo si potrebovala!! Začala si zrýchlene vzdychať a prehýbať sa v chrbtici. Prsty začal vyťahovať von, dnu, von, dnu a stále dokola. Keš si už už skoro bola ten sviniar Zayn prestal. "Tak toto nie" povedala si si. Vrátim mu to aj z úrokmi !! :3
Prevrátila si si ho pod seba a začala si ho bozkávať na krku. Spravila si mu tam obrovský cucflek. Išla si nižšie. Zastavila si sa pri jeho bradavkách. Hrala si sa s nimi, žužlala si ich a cucala. Zayn len vzdychal od rozkoše. Postrehla si že už bude tak si prestala všetko robiť. On na teba škaredo pozrel. Vlepila si mu bozk a začala si sa obliekať. Nechápavo a hlavne nahnevane po tebe zhúkol "Čo to robíš ?? To hádam nemyslíš vážne!!!" Poslala si mu vzdušnú pusu a povedala si "Sám si si to spôsobil a ešte k tomu aj meškáme!! Niall určite šalie kde sme." usadila si sa už oblečená na sedaldo spolujazdca a čakala kým sa ten odurdenec oblečie. Konečne ste vyrazili. Bolo zase ticho ako v hrobe. Tebe to celé pripadalo smiešne no musela si to udržať no nepodarilo sa ti to začala si sa nekontrolovatelne smiať. Zayn sa zamračil a povedal "Uvidíme kto sa bude potom smiať zlato. Už to nebude taká piplačka ako teraz!!" Prehlásil s diabolským úsmevom. Trošku ťa to vylakalo, no potom si na to prestala myslieť. KONEČNE ste dorazili do do mu 1D. Hneď pri dverách vás všetci privítali. Zoznámila si sa Louisovou priatelkou El. Ostatných si až mooc dobre poznala. Všetci"Nenápadne" pozorovali na Zaynov cucflek na krku. Bol krásne vidieť. On si ho zrejme nevšimol. Podišla si ku Niallovi a popriala mu všetko najlepšie k narodeninám. Niall ťa objal a ty si mu dala pusu na pery. Všetci sa divne pozerali ale boli tivho. Zayn sa škeril ako slniečko na hnoji. Presne si vedela na čo ten sexuálny myslí. Niall ťa zatiahol do obývačky na gauč a začali ste sa rozprávať. Pomedzi to ste čo to popili. V dome už bola príjemná trošku podnapitá atmosféra. Zrazu k vám dobehol poloopitý Harry a v ruke zvieral prázdnu flašu od vodky. Nahodil prosebné oči a povedal "Zahráte si s nami flašu ??" bolo ti jasné že to skončí všelijako ale dobre teda nie. Niall ani nečakal na tvoju reakciu len ťa letmo pobozkal opäť na pery a ťahal ža do stredu obývačky kde už všetci sedeli a čakali na vás. Na 100% ti mohol každý z očí čítať že si posratá jak malé deco pri horore. Sadla si si medzi Nialla a Zayna. "OH God WHY ??" povedala si si ....