16.09.2013/Pazartesi
Merhaba Gunluk;
Bugun hem hayatimin en buyuk kusmesinin hemde en buyuk kavusmanin yasandigi gun.Ayrica en cok bekledigim gun heleki son uc ay dusunulurse...
Bugun lisedeki ilk gunum ve Chloe'yle baristik kuslugumuzun nedenini anlatmayacagim sevgili gunluk bildigin uzre simdiye kadar tam 18 kez gunluk yazmaya basladim ama hicbirinde istikrari yakalayamadim sen guzel defter sana ise kararliyim her gunumu animi yazacagim kendi kendime soz verdim ve de bu sana yazmaya basladigim ilk sayfa umarim bu defteri doldururum ve ilerde kizima hayatimi sunma sansi yakalarim.Herneyse dedigim gibi nasil kustugumuzun bir onemi yok ama barismamizdan yada sabahtan baslayarak anlatabilirim bugun sabah kot pantolon ve tisortumu giyindim babam ve annem mr. ve mrs. Granger beni elbetteki okula biraktilar cunku ben bir çömdum ve bir çöme layik bi sekilde ailemle okula gitmeliydim.Tek tek tum kapilardaki listelerde sinifi mi aradim en son bir sinif kalmisti aman tanrim bu okulda olmamalimiydim yoksa bu bana bi isaretmiydi ?!
Neyseki son sinifta yani 9/E de listede ismimi buldum ve ask belasi yuzunden kavga ettigimiz fakat 10 yildir dostum olan Chloe'nin ismide tam 6 sira altimdaydi.Biraz fazla uzadi sanirsam Chloe ile baristik ve ben hicbir ders arasina cikamadim lise beklentilerimin cok mu assagisindaydi yoksa burasi bi alay ergen ile dolu oldugu icin mi boyleydi anlam veremedim.
17.09.2013
Aman tanrim sanirsam buyulendim kendimde hissetmiyorum cok etkileyiciydi Chloe'nin alayci tavri buyuyu kisa sureligine bozsada etkisi hala uzerimde.Neyin biliyormusun ? Gulusunun.Gozleri ne renkti acaba biraz sarimsi gibi parliyordu guneste bal rengiydi sanirim simsiyah saclar bembeyaz ten tamda hayalimdeki gibiydi adini bilmiyorum tabiki bugun onu 2.tenefuste gordum kapidan inince buyuk cam agacinin altindan kafasini egmis gulerek geliyordu ama fazlaca etkileyiciydi.Boyu yaklasik 1.75 cm civarlarindaydi.Chloe bu etkilesimi bakislarimdan ve gulusumden elbetteki anlamisti bana yaptigi tek yorum ise 3 saniyelik ogurmeydi.
-igrencsin dostum zevkin nede cabuk degismis
-nasil yani bana begenmedigini mi soyluyorsun kabul et cok cekici
- o mu ?!?! eminim daha iyileri vardir bak surdaki esmer cikolata tenliyi goruyormusun ?
-yuzu gorunmuyor bile Chloe
-ama arkadan bile oldukca karizmatik durusuna bakarmisin.
- pekala o zaman herkesin zevki kendine bu arada ten renginiz uyusuyor.
Bu laftan sonra onu disarda birakip iceri giriyordum biliyordum ki aklina cok buyuk bi karpuz kabugu sokmustum onu kendisiyle bas basa birakip arkama bakarak giderken karsima cikan o beyaz tenli muhtesem guluslu cekici bay'i gormemis olacaktim ki bana carptigi an tutulu kaldim 2 saniye falan olmali oylece kaldim arkadan gelen Chloe beni kolumdan tutarak goturdu.
-Naptim gordunmu lanet olsun sansima bakarmisin ?!
- Bu sans iyi sans ve umarim bu sans pesini hic birakmaz.
Chloe pis bir sekilde gulmustu.
Ve o an anladikki bir ogretmen konustuklarimizin hepsini kelimesi kelimesine duymustu.
Okullarin acilmasindan bu yana tam 2 hafta gecmisti ona bakiyordum daima hosuma gidiyordu adini da ogrenmistim adi Marshall di.Gunler ve haftalar hizla , hipizla geciyordu.Bir gun oldu ve ben ona mesaj attim bi sure konustuk tam bir ay telefonda konustuk ama bir turlu okulda yanina gitmeye cesaret edemedim.1 ayin sonunda her sey husran olmustu bana her sey hayal kirikligi ona icimi doken ben kibarcada olsa gururumu kalbimi sokup atacak bi agriyla reddedilmistim gururum paramparca olmustu kalbimide yanina alarak 3 gun okula gidemedim yuzune bakmamak icin ama sonunda yine goz goze geldik.Artik sabah 6 da kalkmak icin bir nedenim yoktu mutlu olmak icinde sadece vardim iste mutsuz ruhsuz bu durumdan en cokta Chloe sikayetciydi mutsuzlugum onuda mutsuz ediyordu bulasici bi hastalik konumuna gelmistim kime dokunsam kurutuyordum.Alistim aslinda defterimin bu kismi sayfalarca dolu onunla her anim yaziyor her mesaj her kelime ama kisa kestim.Ve ben bir Frankenstein 'dim.Duygusuz,Umursamaz.