İmtihan🍂

3 0 0
                                    

Okuldan çıkıp eve doğru yürümeye başlamıştım eski sevgılım can yoldaşım sırdaşım en kıymetlimi kaybedeli 2 ay oluyordu ve ben kendimi hala toparlayamıyordun dünyaya beni bağlayan en ufak birşey bile kalmamıştı ailemi trafik kazasında kaybetmiş herseyımle birlikte onlarda olmüştü buda yetmezmiş gibi sevdıgım adamıda kaybbetim .Ben Almila 19 yaşındayım babam terzi annem ev hanımıydı taki iki ay önce hayata gözlerini yummadan önce kenndimizce bir düzenimiz varken şuan ben perişandım ne bir akrabam ne bır tanıdık tek basıma kalmıştım bu dünyada sevdıgımde gittmişti gözkerimin onunde artık dayanacak gücüm kalmamıştı gözlerimin onunde kriz geçirerek olmüştü adammım herseyım sımdı ben ne yapacaktım.."önünüze baksanız isterseniz "sesin geldiği yere baktıgımda önümde duran 30-35 yaşalrında bir adam bana bakıyordu sanırım çarpmıştım düşüncelerimden sıyrılıp "özür dilerim kusura bakmayın"diyip devam ettim .Sonunda evime gelmiştim cok yorgun olunca babam ve annemden bana kalan mağış evlerınde geçiniyordum gelir gelmez direk uyudum pijamalrımı giyip yattım ..

Sabah gözkerimi açtığımda saatin geçiktiğini fark edip hemen etegımı geçırdım ve kafama bir pembe tonlarında bir kazak geçirip başıma beremı ve deri montumu alıp çıktım evden gıderken sımit alıp koşturarak otobüsüme yetiştim

10 dakka sonra okuluma varmıştım özel gençlik lisesine gelmiştim lise 2 gidiyordum ama bu okula nasıl geldıgımı hala bılmıyorum babamın para odeyecek güçte yoktu olmeden once ama ben hala buradaydıma ama gayet memnundum bırılerıde oduyorsa allah razı olsum dıye içimden geçirip sınıfa dogru yurumeye başladım aslı bagıra bagıra bana dogru kosuyordu tek yakın arkadaşımdı herkez tiki olmasına rağmen o benımle dostluk kuran tek insandı ve omu gerçekten çok seviyordum aslıyı "efendim canım"dedim "aymira sana ne dıyecem sen geçenlerde kızlarla kavga etmiştin ya "evet aslı "
"İşte gökalp sınıfa geldi ve kavga ettiğin kızlara birsürü laf söyledi aymiraya yakloşmoyocoksonoz doyo"
Aslının konusmasına gülerken bir yandanda gökalp gibi sert bir ınsanın nıye benı kordugunu düşündüm ve hosuma gittmişit ama bu aptal sözlerden sıyrılıp aslıya"banane bundan peki "dedim..      







Merhaba canlarım umarım hikayemi begenirsiniz yazım yanlışları için kusura bakamayın vote ve yorumlarınızı eksik ettmeyin 20 saniye basması görüşlerinizi merak ediyorum canlarım benım öptüm😘😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 17, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Varsayılan Başlık - Kendi Başlığını YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin