ONE- The Casino

63 6 7
                                    

'Je missie is om hem te verwonden niet te vermoorden, hij moet weten wanneer je met Rafael speelt het pijn doet. En ik wil mijn geld terug dus zeg het tegen hem, dat Rafael hallo zegt.'

'dus vertel me. Wie is je missie?'

'Darryl Collins, meneer,' antwoorde ik.

'goed zo. Wat zul je doen tegen hem,' vroeg Rafael.

'Ik zal hem verwonden meneer, niet vermoorden, en hem vertellen dat u uw geld terug wil,' antwoorde ik.

' je bent slim, miss Fatale,' zei hij.

Het boeit me niet of ik mensen moest vermoorden. Het is een stuk van mijn baan en om eerlijk te zijn boeit het me niet. Ik zou niet twijfelen met het grote geld bedrag wat hij me gaat betalen.
Ik zat te denken dat ik ook niet zou twijfelen om zijn ogen eruit te snijden, ze in zijn keel te stoppen en hem te dwingen ze door te slikken. Maar gelukkig voor hem is er iets meer belangrijker voor mij dan mijn trots. en dat is mijn reputatie in deze zaak.

'Laat het me weten wanneer het klaar is,' zei hij.

'Ja, meneer,' zei ik, ongetwijfeld zonder emotie.

Ik moest mijn focus op de missie.
Deze Darryl Collins al in een casino in atlantica zijn. Ik ga hem een bezoekje brengen.

Aangekomen in het Casino

Hij heeft blijkbaar een gokverslaving nadat zijn moeder doodging. Hij keek of hij zijn geld kon verdubbelen.
Oh, alweer verloren Mr Collins. Helaas was zijn Pokerface niet zo goed, en verloor  hij alles.
Hij heeft tegen Rafael gezegd dat hij geld nodig had voor zijn studie van zijn dochter.
geld dat Mr Rafael nog niet terug heeft.
net Als gewoonlijk loopt hij langs de straat in zijn eentje, en ziet me niet aankomen

'12 gemiste gesprekken van Mia, shit,' zei Darryl.

Ik was 10 meter achter hem aan het wachten voor het goede moment. Ik laadde hem mijn geweer.

'beweeg niet!' Riep ik met een harde stem, Mr Collins schrok. Ik schoot een keer. Ik had hem geraakt in zijn linkerschouder naast zijn hart.
Ik liep naar hem toe, hij zat op de grond schreeuwend van de pijn. Het is tijd voor het bericht.

' oh my god! Help! Ik ben beschoten!' Riep hij zo hard als hij kon.
'Stil,' siste ik.

' Ik ben hier Mr Rafael. Hij wil zijn geld terug neem dit als een waarschuwing,' zei ik met een diepe stem.

' Ik zal hem zijn geld teruggeven,' beloofde hij mij.

Ik liep weg het terreur in zijn ogen herinnerde me aan mijn laatste missie. Ik moest die jongen vermoorden

'The job is done,' antwoorde ik Rafael

Hey guys, dit is mijn eerste echte verhaal. Beetje kort, ik hoop dat jullie het leuk vinden.
Xxx- SanAimee

456 woorden. Later meer!

The Assassin Femme FataleWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu