9. Halloween

375 13 9
                                    

Ma trezisem ,foarte entuziasmata. Desi era destul de tarziu ,in jur de doisprezece dupa-amiaza. M-am dat usor, jos din pat. Mi-am luat prosopul meu mare ,alb si foarte pufos si m-am dus sa-mi fac o baie. Trebuia sa fiu odihnita ,curata si revigorata. Azi participam la marea cursa de motociclete ,care se organiza in fiecare an. Premiul era o motocicleta ,lucioasa ,neagra cu argintiu ,de ultima generatie. Visam de mult sa castig o frumusete de aia. Azi era ziua cea mare ,anul trecut am fost asa de aproape sa o castig. Totusi am iesit pe locul doi, gastigasem destul de multi bani cat sa-mi cumpar o motocicleta la mana a doua. Nici nu realizasem ca stateam de vreo 2 ore in baie ,pana nu a strigat mama la mine:

"Haide ,Cat ,vreau sa spal vasele!" a tipat ea la mine. Am iesit repede din cada ,infasurandu-mi prosopul in jurul meu. Am pasit in camera mea, un fior rece m-a cuprins. Ma gandeam daca nu o sa reusesc ,daca o sa accidentez sau daca o sa fiu descalificata. Si fiorul acela nu m-a cuprins doar din cauza asta si din cauza geanului care il lasasem deschis. Am deschis usa mare din lemn ,de culoarea bambusului a dulapului. Cautam prin hainele mele ,care  nu erau prea variate ,majoritatea aveau culoarea neagra. Nu prea imi placea ,sa ma imbrac cu ,culori vesele. Imi placea negrul si se potrivea de minune cu parul meu rosu. Mi-am luat o pereche de colanti negri ,putin luciosi. Sutienul meu negru  cu dantela iar pe deasupra lui mi-am luat o vesta negra din piele. In picioare mi-am luat o pereche de cizme cu putin deasupra gleznei ,negre cu niste aplicati metalice. M-am asezat inapoi in pat deoarece era deabea ora cinci dupa amiaza. Eu trebuia sa fiu acolo pe la sase jumate -sapte. Am tresarit la auzirea telefonului meu ,primisem un mesaj de la micul meu ingeras, Jake. Iubitul meu ,imi scriese tot felul de incurajari ,dar primul mesaj a fost cam asa: "Esti pregatita ,mica mea campioana? Te iubesc ". Era asa de dragut ,mi-a mai adus un pic de incredere. Am vorbit ceva timp cu el prin mesaje ,iar dupa asta m-am ridicat din pat si mai entuziasmata decat eram. Am coborat scarile, aproape sarindu-le. Iar mama a sarit cu gura la mine spunandu-mi ca o sa le rup. Mama stia de chestia cu motocicletele,era de acord ,dar stiam ca acolo undeva  ,in sufletul ei ii era teama. Ea m-a intrebat cu un glas plin ge grija: "Catherine esti sigura ca vrei sa faci asta?" uram cand imi zicea numele intreg. "Da ,mama sunt sigura!" i-am zis eu cu calm. Inainte sa plec ,fratele meu ,Spencer ,mi-a urat succes. Am plecat cu zambetul pe buze ,am ajuns acolo in scurt timp. Am fost intampinata de Jake ,l-am sarutat scurt.

"Hei! Esti pregatita? Poate ar trebui sa mai astepti. Daca o sa te ranesti?" imispune el ,iar pe fata lui se putea citi cu siguranta ingrijorarea. E asa de dulce ,cand e ingrijorat.

"Hei ,o sa fiu bine! Doar calmeaza-te!" ii spun ,zambindu-i. Dar ,parca un sentiment de ingrijorare ma cuprinse si pe mine. Avea dreptate ,daca o sa ma ranesc? Nu ,nu ,Cat nu trebuie sa te loveasca emotiile fix acum. Mi-am spus in minte si am oftat usor. El s-a dus la locul pentru spectatori. Iar eu m-am dus sa-mi iau foaie de inscriere. Am ajuns la masa de inscrieri ,iar barbatul acela se  uita dubios la mine. Imi venea sa ii spun vre-o doua ,dar m-am obtinut. Probabil era mirat ca o fata participa la o cursa de genul asta ,evident nu sunt singura. Dar sunt destul de sigura ca nu prea multe fete participa. Majoritatea sunt imbracate sumar ,stand pe margine ,facand galerie. De parca asta ajuta la ceva ,nu te ajuta la nimic ca ,cineva sa tipe la tine" "Hai ,hai! Mai repede!!". Cam asta strigau ,unele erau niste blonde spalacite ,fara minte. Erau aici doar  pentru ca erau dame de companie ,ca sa nu zic eu altfel. M-am indreptat catre linia de start ,cu pasi apsati. M-am pozitionat langa motocicleta ,punandu-mi casca pe cap. M-am urcat pe ea si  am asteptat startul. Mi-am inclestat mainile pe coarnele motocicletei. "3...2.....1 ,START!" s-a auzit o voce a unui barbat. Toti au pornit in viteza ,eu am pornit mai incet ca sa nu fortez motocicleta. In timp ce toti ramanea in urma ,eu inaintam . In fata mea era un baiat ,am ajuns sa fiu egala cu el. Sangele imi pulsa prin vene ,iar adrenalina creste si crestea din ce ,in ce mai mult. Acesta cand a vazut ca sunt la egalitate cu el ,a inceput sa se apropie de mine ,iar asta ma speria. Am incercat sa ma departez de el ,dar nu reuseam. Am simtit cum roata de la motocicleta lui a intrat in a mea. Iar eu am fost doborat la pamant ,era o durerea insuportabila. Iar apoi totul a fost negru.

M-am trezit cu o durere groaznica de cap, lesinata pe jos ,iar Harry era langa mine incercand sa ma trezeasca. Tot ce s-a intamplat nu a fost un vis ,acela era accidentul care nu l-am mentionat. Halloween-ul are niste efecte ciudate asupra oamenilor. Eu practic m-am intors in timp ,dar totusi de ce acea zi? Il auzeam pe Harry cum striga:

"Cat! Trezeste-te!! Pentru numele lui Dumnezeu ,te rog  eu trezeste-te!!" striga el ,foarte ingrijorat.

"Ce naiba mi s-a intamplat?!" am zis eu intr-un final ,inca bulversata de cea ce visasem

"Ai lesinat!" mi-a zis el

"Cat timp am fost lesinata?" am intrebat eu,cred ca destul de mult timp. Avand in vedere ca am visat totul ,detaliu cu detaliu.

"Cam 3 ore" a zis el

Hei!! Asta e noul capitol ,sper sa va placa! Ce parere aveti de ziua accidentului? Lasa-ti parerile in comentari (logic). V-am pupat pe palarie!

New Life (Louis Tomlinson F.F)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum