დილის 8 საათია იყო, ავდექი ხალათი მოვიცვი და აივანზე გავედი.
რა სასიამოვნოა აქაურობა, სეულის ოკეანე, სეულის ნიავი. ის ნაზად აფრიალებს ჩემს აბრეშუმის, მოცისფრო ხალათს. ყველაფერი ისეთი ლამაზია, მთელი დღე შემიძლია დავჯდე, წყნარი მუსიკა ჩავრთო და ფინჯან ყავასთან ერთად ვუცქირო აქაურობას, თუმცა სადაა ამის დრო. საათს ავხედე, 1 საათში წასვლა მიწევს.
აჰ~
წავედი, მოვწესრიგდე.
~~~
ვისაუზმე და გზას გავუდექი ჯუნგუსკენ (სეულის ეროვნული თეატრი)
დღეს კარგად უნდა ვირეპეტიციოთ, დიდი იმედი მაქვს, რომ დორამისთვის მე ამირჩევენ. ყოველ შემთხვევაში, თავდაუზოგავად ვიშრომებ და ბევრს ვილოცებ.
რეპეტიცია, ზედიზედ 5-ჯერ გავიარეთ. ძალიან დაქანცულები ვართ, ტვინი სადაცაა აგვიფეთდება.
-ხვალ ადრე მოდით, აასე 9 საათზე. საფუძვლიანად გავაკეთოთ ყველაფერი (რეჟისორი)
თავი დავუქნიეთ და წამოვედით.
~~~
მაღვიძარამ დილის 8 საათზე დარეკა. ავდექი, გავემზადე და წავედი. 9-ის ნახევარია, სცენა თანდათანობით ივსება მსახიობებით. დაახლოებით 2 საათში დაიწყება ქასთინგი.
~~~
11 საათია, ჩემს ოთახში ვზივარ და თმას ვიკეთებ. მინდა კარგი შთაბეჭდილება მოვახდინო.
~~~
მალე ჩემი გამოსვლის დროა, ვნერვიულობ, ვკანკალებ, მცივა, მაგრამ ეს ამად ღირს...
~~~
მამღერეს, მაცეკვეს და რაღაც პატარა როლი გამათამაშებინეს.
-გმადლიბთ, დაგიკავშირდებით 😊 (ჟიური)
იმ დღეს ადრე ჩამეძინა სახლში, ძალიან დაღლილი და შეშინებულუ ვიყავი.
არ ვიცოდი რა მომელოდა. ამ დორამაში მთავარი როლი იქნებოდა ალბათ ჩემი ცხოვრების ერთ-ერთი მთავარი აზრი...