Wen Jun Hui.
Seorang idol yang cukup terkenal di seluruh Negara kerana kekacakan wajahnya yang
telah mencairkan hati ramai perempuan.Perwatakan " Sebelum Koma"
Seorang yang kaki perempuan atau lebih dikenali sebagai 'Playboy' pada waktu dahulu,Baik Hati,Caring,dan yang paling penting,dia seorang yang aktif dalam aktiviti sukan.
"Selepas Koma"
Jun berwatakan pelik kerana dia menjadi seorang yang senyap dan 'AntiGirls'.Tapi,setelah kehadiran seorang perempuan bernama ' Joon Hana' yang satu sekolah denganya,dia menjadi Jun yang dulu,cuma dia tak akan layan perempuan lain yang tergedik- gedik dekat dia sebab dia dah serik melayan perempuan "Sampah" pada pendapatnya.Disebabkan perempuan itu juga dia koma selama 3 tahun yg menyeksakan itu.
Irene (Red Velvet)~Joon Hana.
Hanyalah seorang remaja perempuan biasa,tetapi dia hanya mempunyai kawan baik lelaki dan bukanlah perempuan.
Perwatakan
'Sebelum Koma Selama 4 Tahun'.Hana merupakan seorang gadis yang aktif dan ceria serta banyak menolong kawan- kawannya yang selalu dibuli padahal dia juga tergolong di dalam "Mangsa Buli". Walaupun dia seorang anak tunggal di dalam keluarganya tapi dia tidak pernah ambil kisah tentang semua itu.
'Selepas Koma 4 Tahun'.
Ketika Hana dilanggar kereta itu,Hana berumur 13 tahun.Waktu itu,dia mahu melintas jalan.Tiba-tiba dia ternampak sahabat baiknya iaitu Jin Young sedang melintas jalan juga dan pada ketika itulah munculnya sebuah kereta yang dipandu laju oleh pemandu tersebut.Tanpa membuang masa,Hana terus memecut ke arah Jin Young dan menolaknya supaya tidak dilanggar.Tapi, apakan dayanya... Hana yang dilanggar oleh kereta itu.Hana melambung jauh dan darah banyak mengalir keluar dari seluruh badannya.... .
Hansol Vernon Choi.Vernon merupakan sahabat baik kepada Hana dan Jun.Vernon juga menyukai Nayeon daripada kumpulan (Twice).
Bae Jin Young.
Jin Young pula merupakan kawan baik kepada Hana sejak kecil lagi.
YOU ARE READING
My New Life After 3 Years Coma {Wen Jun Hui Seventeen}
Fanfiction"Percintaan yang membuatkan aku buta sehingga melibatkan nyawa aku sendiri"~Wen Jun Hui. "Perasaan yang membuatkan aku tergila- gila dekat kau.Tapi yang aku dapat hanyalah cinta yang dusta"~Joon Hana Nantikan cerita ini.Jika mahu tahu selanjutnya...