❄❄❄❄❄❄
Hana telah pergi dari tempat itu untuk menenangkan hati serta fikirannya yang bercelaru itu.Dia tidak tahu mengapa Seo Joon sunbae sanggup tipu dia.Dan dia paling tidak sangka sunbae yang dia suka
selama ini melayan dia dengan sangat baik itu merupakan satu lakonan dan satu penipuan yang Hana tak pernah menyangka sekali dan Hana tidak dapat melupakan bahawa Park Hye Ran adalah yeochin Seojun sunbae.Hana membawa dirinya menuju ke kelas.Sesampai sahaja die di kelas,die terus duduk dan menyembamkan mukanya ke kepala.Die menangis dalam senyap supaya tiada siapa tahu tentang apa yang terjadi.❄❄❄❄❄❄
Dalam Perjalanan balik dari sekolah.
Hana berjalan kaki pulang dari sekolah kerana ibunya tidak sempat untuk mengambil dia di sekolah.Jadi,dia pun faham dan tidak pernah merungut apabila tiada siapa yang mengambilnya.
Hana balik ke rumahnya dengan perasaan yang sukar untuk dia tafsirkan.
Tiba-Tiba......
Semasa Hana mahu melintas jalan raya,dia ternampak seorang figura yang amat dia kenali, setelah dilihat dengan betul, dia menyedari bahawa itu ialah Bae Jinyoung sahabat baiknya juga merangkap jiran sebelah rumahnya. Dan pada ketika itu, Jinyoung berada di tengah jalan sedang menunduk untuk mengambil sebuah bola mainan kepunyaan seorang budak lelaki yang terjatuh di atas jalan raya dan pada ketika itu jugalah terdapat sebuah kereta yang dipandu dengan sangat laju telah bergerak ke arah Jinyoung. Tanpa membuang masa, Hana berlari ke arah Jinyoung lalu menolaknya ke tepi jalan.Hana berjaya menghalang Jinyoung daripada dilanggar oleh kereta tersebut.Tetapi, sekarang ini Hana berada di tengah jalan dan Hana kaku di situ seperti ais beku kerana otaknya tidak dapat berfikir dengan baik.Hana menoleh ke arah kereta tersebut dan dengan perlahan-lahan Hana menutup sepasang mata miliknya yang telah betakung air mata sehinggalah...
Duummm
Bunyi hentaman kedengaran di sekitar lampu isyarat itu.Hana telah melambung tinggi akibat hentaman dari kereta yang dipandu laju itu dan jatuh ke atas jalan raya. Banyak darah keluar mengalir di atas jalan raya dari kepala Hana. Hana sempat melihat dua figura yang dia sangat kenal berada di dalam kereta yang melanggarnya sebelum semuanya menjadi gelap.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Flashback
Someone's POV
Yeoja: You,i nak tanya sampai bila you nak teruskan lakonan you nie? I penat la nak lakon lagi.
Namja: Don't worry honey, i akan settlekan semua benda nie hari nie jugak sebab i dah ada plan yang cukup perfect. I want to asked you,if i say that i want to kill someone, do you want to do it?
Yeoja: So,you nak bunuh perempuan tu? Seriously? I can't believe that you also want to kill that noob girl. We really fate to each other. Of course i will do it cause it might be fun right, honey?
Namja: *Smirk*. I already know that you will do it. Thanks honey, i love you so much. Kata lelaki yang bernama seojoon itu bersama gelak tawa mereka berdua.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Hai guys,i'm back hehehe.Saya minta maaf sebab dah lama tak update cerita nie.Lagi satu,saya harap anda dapat vote dan baca cerita saya yang tak seberapa nie.Terima kasih kepada yang sudi baca.Saya juga nak minta maaf kalau bahasa inggeris saya kelaut.......Mian.
YOU ARE READING
My New Life After 3 Years Coma {Wen Jun Hui Seventeen}
Fanfiction"Percintaan yang membuatkan aku buta sehingga melibatkan nyawa aku sendiri"~Wen Jun Hui. "Perasaan yang membuatkan aku tergila- gila dekat kau.Tapi yang aku dapat hanyalah cinta yang dusta"~Joon Hana Nantikan cerita ini.Jika mahu tahu selanjutnya...