👑13👑

6.2K 514 65
                                    

Λυδια

Λ:Τι εννοείς δεν μπορείς ?

Είπα και άρχισα να τον ταρακουναω.

Ειδα τον Κοσμά να έρχεται τρέχοντας προς το μέρος μας μαζι με τον Λουκά την Βασιλική και την Εβελίνα.

Εβ:Ο αδερφός μου.

Ειπε κλαίγοντας και έπεσε κατω.

Λ:Κάλεσε ενα ασθενοφόρο σε παρακαλώ..

Λουκ:Θα παμε με το αυτοκίνητο.

Τα δυο αγόρια, τον πήραν αγκαλιά και τον έβαλαν στα πισω καθίσματα του ενος αυτοκίνητου ενώ η Βασιλική με την Εβελίνα μπήκαν στον αλλο.

Κοσμάς:Ελα Λυδία θα παμε μαζι εμείς...

Ειπε και μπήκαμε γρήγορα στο αυτοκίνητο.

Η όραση μου ειχε θολώσει από τα δάκρυα οπότε δεν μπορούσα να δω τι γινοταν και ολα τα σχετικά, το μονο που καταλάβαινα ηταν ότι τρέχαμε σαν τρελοί.

Σκούπισα τα ματια μου με το μπράτσο μου μιας και τα χέρια μου ηταν λερωμένα με αιμα απο τις πληγές του στο πρόσωπο του.

Γύρισα να τον κοιτάξω και ειχε ασπρίσει... Το θεμα ειναι γιατί δεν κουνιέται και οι παλμοί του είναι χαμηλοί.

Δεν καταλαβα ποτε φτάσαμε στο νοσοκομείο και τρέχαμε προς την εισοδο.

Λ:Ενα γιατρό...

Φώναξα και 3 γιατροί με μια άσπρη στολή και ενα κρεβατι εμφανίστηκαν μεταφέροντας τον στα επείγοντα.

Έβγαλα το κινητό απο την τσεπη μου και κάλεσα την πρώτη επαφή.

Χάρης:Τι έπαθες ρε παιδι μου και με πέρνεις τετοια ωρα... Νυσταζω..

Λυδία:Χαρηηη

Χάρης:Γιατί κλαις?

Λυδία:Ο Αχιλλέας ειναι στο νοσοκομείο.. Και είμαστε εδω και-

Χάρης:Έρχομαι..

Η κλήση τερματιστηκε και άρχισα να τρέχω προς τα παιδια..

Λυδια:που είναι?

Κοσμάς:Σε αυτο το διάδρομο παμε.

Είπε και αρχίσαμε να τρέχουμε προς το συγκεκριμένο δωμάτιο που μας έδειξε.

Εκείνη τη στιγμή έβγαινε ενας γιατρός..

Λυδία:Γιατρε.. Πως ειναι.. Πες μου οτι ειναι καλα..

Γιατρός:Εχει υποστεί εσωτερική αιμορραγία σε σοβαρο οργανο στην κοιλιακή χώρα..

Texting with the prince of night👑✔Where stories live. Discover now