Luku 1|"Kidnappaus"

680 11 2
                                    

Emilyn näkökulma
Kävelen kotia kohti. Opiskelupäiväni on kestänyt jo yhdeksän tuntia. Mietin
^Mitä hittoo mä voisin tehä? Oon jo 20-vuotias ja opiskelen vieläkin^ Päätän kävellä vanhan ystäväni Lisan luo.
  Koputan Lisan kotioveen. Ovi avautuu, mutta ovea ei avaa Lisa tai Lisan vanhemmat ^Murtovarkaita!?!??^ Yhtäkkiä tunnen kouran tulevan suuni päälle. Edessäni oleva mies hymyilee pelottavasti. Minut kannetaan sisään.
     Sisällä on tunkkaista. Kidnappaajat sitovat käteni, suuni ja jalkani. He keskustelevat jotain.
"Aikamoinen herkku. Kumpi koittaa eka tätä kaunokaista?" "Mä voisin eka, mutta vaihetaan typykälle ensin seksikkäämmät vaatteet"
Mietin ^Mitä vittuu. Raiskataanko mut^ Miehet lähtevät huoneesta ja tulevat hetken päästä takaisin alusvaatteisillaan.
"Meillä ois sulle kauniit vaatteet. Pueppas nää Kaunotar"
Emmin hetken. "Nyt vittu puet nää" Minulta riisutaan siteet ja tungetaan pukukoppiin, vaatteiden kanssa. Puen vaatteet päälleni ja alan itkemään. ^Mitä, jos en pääse takaisin kotiin koskaan? Entäs opintoni? Joudunko luopumaan unelmieni ammatista^
Hetken päästä ovi aukeaa. Minut nostetaan toisen miehen olkapäälle. Miehet läimäisevät minua perseeseen kovaa. Minut kannettiin makuuhuoneeseen ja sidottiin isoon sänkyyn kiinni.

Kidnappaaja 1 näkökulma (Nimet selviävät myöhemmin)

Sidomme Kaunottaren sängylle. Kysyin, "Mikä sun nimi on Kaunotar?"
Hän vastaa hieman tärisevällä äänellä,
"O-olen E-emily." "Kaunis nimi sulla. Mut tästä lähtien oot meidän hyväksi käytettävä orja." Tyttö katsoo minua hetken hiljaa. "E-en m-mä voi olla teidän orja!"  Vastaan hänelle huutaen, "TURPA TUKKOON HUORA!"
Pyydän Markia tuomaan kondomin ja laittamaan romanttisempaa tunnelmaa. Mark tuo minulle kondomin ja menen pukukoppiin laittamaan sen. Hetken päästä palaan huoneeseen. "Mitä vittua?".

Emilyn näkökulma

^Toisen miehen nimi on, kai Mark.^
Pian nään hänen ojentavan toiselle miehelle kondomin. Toinen mies häipyy kondomi kädessä. Mark katsoo minua ällöttävästi. Hän nuoleskelee huuliaan ja tulee minu kohti. "Tuleppas Kaunotar. Lähdemme toiseen osoitteeseen." Hän irrottaa siteeni ja kantaa minut ulos.
    Ulkona odottaa iso pakettiauto. Mark kantaa minut ripakasti pakettiautoon ja sitoo suuni, jalkani ja käteni yhteen. Hetken tappelun jälkeen hän tunkee minut takapenkille. Ratissa istuva mies vilkaisee minua oudosti. Hän tuijottaa persettäni ja rintojani. En ollut omasta mielestän hyvässä kunnossa, mutta silti hän katsoo minua pelottavasti. Mark istahtaa etupenkille ja auto käynnistyy. Kuulen huudon rakennuksesta, "Mitä vittua?" Auto kaahaa pois ja alan itkeä. Mark puhuu ratissa olevalle miehelle, "Eikö olekin hyvä saalis? Ja tuo pöljä luuli pääsevänsä asiaan. Nyt viedään Kaunotar kohti uutta osoitetta. Hänestä saa varmasti hyvän hinnan, mutta ensin minä testaan häntä." Ratissa oleva mies  sanoo Markille, "Minä haluan testata tuota herkkua, miltäköhän hän maistuu?" Hän kääntyy minua kohti ja nuoleskelee huuliaan. Pian pysähdymme. Mark nousee autosta ja avaa takapenkin oven. Hänellä on kädessään jotain ainetta ja liina. Yhtäkkiä hän tunkee liinan naamalleni. Ja nukahdan.

KidnapattuWhere stories live. Discover now