~ Jimin szemszöge
Jungkookkal épp a haverjainkhoz mentünk, ahová minden hétvégén betérünk kicsit bandázni. Mikor beléptünk az ajtón lepacsizzunk mindenkivel, valamint Jungkook egy öleléssel köszönt a legfiatalabbnak, Yugyeomnak. Nagyon közel állnak egymáshoz, valami lelki társak lehetnek vagy mik.
- Mi a helyzet? - kérdezte Jackson, a banda feje. Valamiért mindenki úgy érzi, hogy jobb, ha meghúzza magát tőle. Talán a stílusa miatt, vagy mert az apja egy bűnöző és úgy gondolják, hogy ő is hasonló természetű lehet.
- Semmi, a szokásos. Unatkoztunk Kookkal és jöttünk kicsit kikapcsolódni hozzátok - válaszoltam szűkszavúan.
- Na, és veled Kook? - fordult legjobb barátomhoz.
- Mi? Ja, velem sem sok. - kissé belemélyedt a játékba, amit Yugyeommal játszanak mindig, amikor itt vagyunk. Valami lövöldözős volt. Egyszer én is kipróbáltam, de engem valahogy nem tud lekötni az, hogy öljem az embereket virtuálisan.
- Mit szólnátok, ha egy kicsit innánk? - jött a konyha irányából Bambam, a keze tele volt sörös üvegekkel és mögötte Mark is kilépett két vízipipával a kezében.Ötletüket mindenki nagy tapssal fogadta. Kook és Yugyeom is abbahagyta a kockulást és egyből nyúltak az üvegért, amit Mark nyújtott feléjük. Végül én is elvettem egy üveggel az asztalról, majd segítségkérően a mellettem ülő Youngjaera néztem, aki kinyitotta nekem a sört. Koccintás után mindenki belekortyolt az alkoholba, majd a többiek a pipa köré ültek és töltés után szívni kezdték. Én nem voltam sosem az a bulizós típus, inkább csak a háttérből figyeltem a történéseket. Mikor fogyni kezdett az ital, Jinyoung feltápászkodott a földről és elindult az ajtón kifelé.
- Elmegyek még pár üveg sörért. Kér valaki valamit? - kérdezte a küszöbön állva.
Mindenki megrázta a fejét, én is, miután nem bővült a bevásárlólistája, távozott az ajtón. Hallottam, hogy beindítja az autót, de azt nem, hogy ki is kanyarodna. Valami nem stimmelt az egésszel, az ő söréből nem fogyott, az asztal végén hagyta és tele volt. Valamit tervezhet, de mégis mit?Pár perccel később beigazolódott a gyanú, rendőrautók szirénázása törte meg a csendes légkört. A többieket mintha puskából lőtték volna ki, felpattantak. Motor zúgást hallottam a kocsi lejárón. Akkor ezért nem ment el Jinyoung, az a szemét. Hárman maradtunk a házban. Yugyeom és Kook a helyzetet felismerve kirontottak a hátsó ajtón. Én az egyik szoba ablakát választottam a menekülésre. Bár ne tettem volna. Két rendőrrel találkoztam, akiket majdnem feldöntöttem, amikor kimásztam az ablakon és futásnak indultam. Remélem Kooknak több sikere van.
Épp az egyik autóba tömtek be, amikor meghallottam barátom hangját.
- Eresszenek el! Mégis miért fognak el? - mondta miközben próbálta kirángatni magát két pasas karjai közül, akik bilincset raktak rá.
A nyomában lelki társa követte, aki nem ellenkezett túlságosan, csak, lógatta az orrát. Levágták mellém Kookot, Yugyeomot pedig egy másik kocsiba vonszolták. Az autóban egy zsaru rádión keresztül beszélt az egyik társával, ha jól hallottam, épp üldözték a banda többi tagját. Valami olyat is említettek, hogy a platóról az egyikük lövöldözik is.
Mégis honnan van fegyverük? Mibe rángattatok bele minket?- Yugyeom szemszöge -
Szélsebesen száguldottunk végig az utcákon, láttam az ablakon át a házunkat is, ahol minden bizonnyal Jisoo épp Tv-t nézett vagy olvasott. Eléggé rossz arra gondolni, hogy ő egyedül van itthon, sosem volt az a barátkozó típus, ezért próbáltam néha elrángatni, hogy jöjjön kicsit velünk valahova, de a legtöbbször lemondta a meghívást.
Épp hátradőltem, amikor lassítani kezdtünk, nem volt nehéz felismerni a helyet, sokszor jártam erre, mert a közelben van a park, ahol kiskoromban sok időt eltöltöttem. Rengeteget gondolok azokra a felhőtlen időkre, mikor még nem volt semmi baj, az egész világ egy játszótér volt számomra.
YOU ARE READING
Börtöntöltelékek (Jimin FF)/BEFEJEZETT/
FanfictionA Börtönösdi sorozat első része. A történet két teljesen különböző személyt mutat be, akiknek élete találkozásuktól kezdve összefonódik. Park Jimin, aki nem hiszi el, hogy barátai képesek lennének akarattal bajba sodorni. Kim Jisoo, aki még hallani...