>Taehyung
Amint végeztem csupán háromnegyed órás edzésemmel, meglepődve, kissé vidáman konstatáltam, hogy Jungkook és a haverjai már rég elhagyták a termet s közben fáradtan sétáltam el a „versenyhelyszín" mögött, hogy a folyosó végén levő öltözőajtóhoz jussak.Amint beléptem egy izmos hát képe fogadott, néhány rövidgatyában nevetgélő fiúval társítva. A szekrényemhez siettem, hogy kivegyem a törölközőmet és levegyem izzadt ruhadarabjaimat, így az épp félmeztelen tag mellé kerültem, de bár ne tettem volna mert éppenhogy becsuktam a szekrény ajtaját, egy póló nélküli Jungkook szemezett velem.
-Szia. -Mondta majd újra táskájában kutatott egy ravasz mosollyal az arcán.
-Szia. -Mondtam miközben ő már egy kártyával a kezében és persze pólóban állt előttem.
-Lesz ma egy buli a koleszosok nagy részének. Zárt körű úgyhogy ezzel tudsz csak belépni. Arra gondoltam, mi lenne ha eljönnél? Lenne kedved esetleg? -Nyújtotta felém a kártyát erősen tartva velem a szemkontaktust. Eléggé hirtelen ért meghívása és kissé zavarban éreztem magam, ahogyan egyik keze a szekrényemen támaszkodik másikat pedig nekem szegezi a kártyával eggyütt és...És a szemei...Tekintete olyan volt, mintha bízna benne hogy igent mondok, vagy legalább csak elfogadom a kártyát, mégis idegen volt számomra. Végülis semmi károm nem lehet rajta.
-Ami azt illeti nincs programom mára a rendkívül fontos alváson kívül, de még meggondolom. -Mosolyogtam rá.
-Jungkook! Hagyd abba a csajozást és gyere végre! -Szólt feltehetően az egyik haverja majd megindultak az ajtó felé.
-Akkor én most megyek. Ja és nyolc előtt gyere, ha kérhetem. -Vigyorgott majd eltűnt.
Ezután már csak én maradtam az öltözőben, úgyhogy elmentem letusolni, közben pedig a teendőimen gondolkoztam.
YOU ARE READING
I'm crazy without you
Fanfiction-Vkook fanciction- „Nem értettem... Ismeretlen dolgokat váltott ki belőlem, de tetszett... Nagyon is rohadtul tetszett."