Začiatok

108 1 0
                                    

Bolo 19. Januára, čo znamenalo že o 3 dni mám narodeniny. Ráno som vstala, a na raňajky som mala vajíčka. Urobila som si hygienu, make-up a prichystala som sa do školy. Do školy som meškala (ako vždy), a pred tabuľou stála učiteľka, s dvoma novými žiakmi. Mali blond vlasy a hnedé oči. zazerala som sa na nich, a potom som si len rýchlo sadla do predposlednej lavice a počúvala som pesničky kým sa predstavovali.

 ,,Ahoj, som Marcus Gunnarsen, a ja Martinus Gunnarsen, a sme bratia."

 Za mnou sedela moja najlepšia kamarátka Katrin, a každá sme sedeli sama. Potom som už len videla ako si ku mne sadá... Ani neviem kto, pretože ich neviem rozpoznať. Tak som sa len predstavila

 ,, Ahoj, ja som Linda." predstavila som sa.

,,Ahoj, ja som Martinus."

Otočila som sa, a s Katrin sedel asi Marcus. 

,, Ahoj, ty si Marcus že?"

 ,, Áno a ty si?"

 ,,Linda."

 Posledná hodina..

 ,,Konečne!"

 Bola to hudobná, a učiteľka si vyvolala Marcusa a Martinusa. Ja som si zas pustila pesničky. Neviem či som nemala dosť hlasno zvuk,  alebo mali taký krásny hlas? Musela som si dať dole sluchátka a začala som ich počúvať. Po skončení vyučovania som s Katrin išla domov, a potom nás Marcus a Martinus dobehli.

 ,,Čau Martinus,  čo potrebuješ?!" povedala som to naštvato, pretože mi dosť stačilo ako na mňa zazeral na hudobnej keď spieval, a bolo mi to nepríjemné. 

,,Volaj ma Tinus, chcel som sa len spýtať či nechcete odprevadiť."

,,Nie, dik."

Počula som ako sa v zadu sa rozprávala ešte Katrin s Marcusom, a pribehla som k nim. No posledná veta ktorú som počula bola

 ,, Nezabudni Mac,  zajtra ahoj!"

Katrin som potiahla za ruku, a spýtala čo to  znamená Mac.

 ,,Je to skratka mena Marcus, tak dobre idem ahoj"

 ,,Ahoj." odpovedala som.

Prišla som domov, a na internete som si vyhľadala Marcus a Martinus, lebo ked počula som ich hlas, a uvedomila som si že...

Nový Žiaci?Where stories live. Discover now