1.Bölüm***pet shop'a gerek yok beni kendine alabilirsin

144 3 4
                                    

Çalan alarmla uyandım ve banyoya gidip elimi,yüzümü yıkadım.Daha sonra tekrar odama geçip salaş askılı bir penye ile short giydim.saçlarıma maşa ile şekil verdim ve makyaj masama geçip eyeliner ile rimel sürdüm daha sonra çilekli parlatıcımı da sürdüğümde hazırdım.Siz şimdi bana sabah uykusundan mahrum edecek kadar önemli nereye diye soruyorsunuz.Çatlak arkadaşımın sevgilisiyle tanışmaya gidiyorum ,aslında gitmezdim ama gitmezsem gamze beni doğrar evet adı bu ''gamze''

Yarım saat sonra buluşacağımız cafeye gelmiş gözlerimle gamze'nin olduğu masayı arıyordum ve sonunda gördüğümde adımlarımı hızlandırdım.gamze ile ufak sarılışımdan sonra sevgilisi berk ile el sıkıştım ve hep birlikte oturduk .Garsona kahve sipariş ettikten sonra sohbete odaklanmış arada gülüyor ve bu tatlı çifte bakıyordum .Ama diğer yandan da 1 ay sonraki gamzeye hazırlayacağım süpriz doğum gününü düşünüyordum.Siz şimdi bana 'daha 1 ay var boşveer ' diyosunuz ama ben önüme 2 tırnak makası konsa yine kararsız kalırım.

deniz'in ağzından

Miniğime son kez baktım masumluğu uyurken daha çok ortaya çıkıyordu.Yanağına uyanmaması için ufak bir buse kondurdum ve onu biraz daha izlemek için eski yerime döndüm.Onu ilk gördüğüm zamanı hatırlayınca yüzümde tebessüm oluştu.Bitanem elinde iki elbise ile kararsızca  bakışıyordu.

TANRIM !!işte miniğim  uyandı .Telefonu eline aldı ve bir düğmeye bastı daha sonra lanetler okurcasına banyo olarak bildiğim yere girdi.Birkaç dakika sonra çıktıktan sonra üstüne askılı bir penye ile SHORT !! giydi.Sakin ol deniz sakin.Saçlarını da yaptı ve sıra makyajda aslında her kız iki kilo makyaj yapar ama miniğim genelde makyajsız çıkardı tam tersi bu sefer abartmayacak şekilde bir makyaj yaptı ve evden çıkıp bir taksiye bindi.

Yarım saat sonra bir cafeye gelmiştik .miniğim gözleriyle içeriyi taradıktan sonra bir kıza sarıldı ve ardından bir adamla el sıkıştı BEN O ADAMIN ELİNİ ...... neyse sakinim sakinim.

***

Aradan 1 ay geçmişti .Bitanem deniz kenarına gelmiş düşünceli gözüküyordu.Ardından sanki aklına birşey gelmiş gibi gözleri mutlulukla ışıldadı ve etrafına bakındı .Bana bakınca hemen gözlerimi kaçırdım.ardından miniğim yanıma geldi ve konuştu . TANRIM MİNİĞİM BENİMLE KONUŞTU

-Şey afedersiniz rahatsız ettiğim için özür dilerim buralarda bildiğiniz bir pet shop varmı?

-Bence pet shop'a gerek yok beni kendine alabilirsin

TANRIM !! BUNU BENMİ SÖYLEDİM

*****

MERHABA MELEKLERİM BU BENİM İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ BU ARADA EĞER BİRKAÇ VOTE GELİRSE YENİ BÖLÜM ATARIM SALI AKŞAMINA KADAR YENİ BÖLÜM ATMA ŞANSIM VAR SONRA BELKİ RAMAZAN BAYRAMINDA YAZABİLİRİM AMA EĞER YENİ BÖLÜM İSTİYOSANIZ VOTE VE YORUM YAPARSANIZ SEVİNİRİM

OKUYUP VOTELEYEN TÜM BİRİCİK OKUYUCULARIMA TEŞEKKÜR EDERİM  :)

Platonik aşığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin