Zapisy

393 14 103
                                    

Zacznijmy od tego, że będę potrzebowała 26 aniołów i tyle samo diabłów.

Fabuła:

W ramach pewnego  projektu zostaje utworzona nowa szkoła, w której są pomieszani Ci z najwyższych sfer z tymi u których zło jest priorytetem. Ci zamieszkujący niebo, zostają przydzieleni tym, którzy zamieszkują piekło. Są na siebie skazani na trzy lata. Pomocnicy Boga będą mieli różne zadania mające na celu pokazanie dobrych stron i tradycji panujących tam gdzie znajdowali się dotychczas  i na odwrót.

Informacje:

- naokoło szkoły znajdują się 2 akademiki. Są dwu piętrowe. W jednym z nich mieszkają chłopcy pierwsze piętro zajmują anioły A drugie młode diabły. Tak samo dzieli się żeński akademik.

- Uczniowie w pokojach mają być najpóźniej o godzinie 22.

- W szkole jest wprowadzony system punktowy, nauczyciele mogą je przyznawać ale i odbierać za złe zachownie. ( Powstanie o tym rozdział. Tam będzie wszystko wyjaśnione. )

- Każdy uczeń może mieć jednego zwierzaka, warunkiem jednak jest, że nie może być on większy od niedźwiedzia. ( jeśli zwierzę będzie małe czytaj. Nie większe niż świnka morska może być przechowywane w pokoju. Jeśli jest większe będzie trzeba wykupić dla niego boks, ale na to też będzie oddzielny rozdział. )

- pokoje są dwu osobowe. dyrekcja przydziela współlokatora.

- W trakcie pisania karty zgłoszeniowej nie zapomnij przepisać hasła ,, Różowe krokodyle ". Będę wtedy wiedziała ze czytałeś/aś regulamin.

- Uczniowie są w wieku od 17-19 lat.

- Szkoła dopiero powstała, więc wszyscy są na pierwszym roku.

- Używanie magii jest dozwolone tylko w jednej z Sal lekcyjnych, pod nadzorem nauczyciela.

- Terenu szkoły nie mozna, a nawet nie da sie opuścić! Chyba, że za zgodą rodzica/opiekuna.

- Telefonów można używać tylko w soboty i niedzielę od 6:00 do 22:00.

- za nieobecności na misjach, lekcjach są odejmowane punkty.

- Jeśli przez półtorej tygodnia nie będziesz się udzielał/ała zostajesz wyrzucony/a ze szkoły.

- Można stworzyć max 3 postacie.

- Na końcu karty zgłoszeniowej dodaj ,, Zapoznałem się z regulaminem "

- Po dodaniu karty zgłoszeniowej czekamy max 2 dni na odpowiedź czy się dostaliście.

Jeśli coś jeszcze wymysle to dopiszę.

Karta zgłoszeniowa powinna zawierać:

1. Imię i nazwisko
2. Wiek  ( od 17-19 lat )
3 anioł/diablica
4. Znaki szczególne 
5. Zwierzę ( z dokładnym opisem )
6. Wygląd swojej postaci
7. Charakter
8. Czy postać jest w związku ( jeśli tak to opis tej osoby i zaznaczyć czy jest ona aniołem czy diabłem )
9. Płeć
10. Co lubi
11. Czego nie lubi.

A Lost Soul    |RP| Zapisy OtwarteOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz