Voi scrie toate ideile de povești pe care le știu, avut vreodată și nu le-am scris. Sper ca voi să le dați o formă. Vă rog doar respectați următorii pași:1. Comentați la capitolul poveștii dorite "vreau să o scriu", primul venit primul servit
2. Vă rog oferiți credit, îmi puteți dedica primul capitol și voi citi și eu povestea (sunt foarte curioasă cum vor fi dezvoltate de voi). Nu vă cer înapoi voturi sau follow, asta o faceți doar dacă vă plac cărțile mele. Imi doresc doar o dedicație la început sau menționat (c)
3. Dacă știți că nu o puteți termina, nu comentați, poate sunt alții care au mai mult timp liber sau alte circumstanțe care le permit să scrie până la final și ar fi păcat să nu aibă o șansă. Toate poveștile trebuie terminate.
4. Dacă mai multe persoane vor aceeași poveste putem vorbi să facem mai multe variante ale sale, toate originale, cu un alt fir de idei.
5. Primul capitol/prologul va rog sa îl publicați in maxim doua săptămâni, altfel nu am de unde sti dacă folosiți sau nu ideea și e păcat sa rămână indisponibilă prea mult.
Și totuși dacă o alegeți și vă răzgândiți, dați-mi un mesaj și voi reactualiza capitolul.
☻la unele capitole am realizat deja și copertă pentru respectiva poveste. Pot fi editate așa cum vă doriți (eu am lăsat special spațiu liber pentru numele vostru)
CITEȘTI
Idei si inspiratie
RandomCel mai interesant lucru pe care îl vei citi azi Idei pe care voi le puteți dezvolta așa cum doriți Aruncați o privire, poate veți găsi ceva pentru voi ♥