Hoofdstuk 1

8 0 0
                                    

Het is maandag 1 januari 2018 - nieuwjaar! En voor Rico, Sam & Philip kan dit jaar niet beter beginnen, want om 13:00 uur precies is de lancering van Fortnite! Ze spelen de béta al wel, maar die is nooit zo leuk als de echte game, weten ze uit ervaring. Na wachten, slapen, langer wachten, was het eindelijk zo ver... de officiële lancering! Ze renden naar binnen, startten hun SpeelStation 2 op (ik wil geen copyright claims (: ) en begonnen als gekken te spelen. Rico won al in zijn 2e potje, Sam moest er 5 potjes voor spelen en bij Philip lukte het niet zo goed, pas na 12 potjes won hij.

================================================================================

Maar aan de andere kant van de wereld, op een eiland in Zuid-Korea, genaamd Seoul Island, zit een man toe te kijken welke spelers een beetje goed zijn. De man wordt Mr. Mystery genoemd, maar het is eigenlijk de wereldberoemde (en gestopte) voetbalspeler Henk Vermanen! Hij HAAT de technologie van tegenwoordig en wil alle SpeelStations, iGrapes, Sungsams en ga zo maar door verbieden! Hij heeft een grote groep aanhangers, die contact houden via een... iGrape 6! De man haat de iGrapes, maar heeft zelf de nieuwste van de nieuwste! Raar dit...


Holy moly! Mijn eerste hoofdstuk is al af! Als je nog feedback hebt (positief of negatief) laat dat dan achter in de reacties!

Later!

timootje013___

Het Mysterie van "Fortnite: Battle Royale" - Deel 1Where stories live. Discover now