Konec cesty

183 14 18
                                    

Dorazily jsme a vystoupily s Alyou z autobusu. Jakmile jsme vystoupily, tak paní učitelka losovala druhou dvojici do našeho pokoje. Vylosovala Adriena a Nina. Já myslela že jdu sehnat pistol a jdu se zastřelit protože už jsem viděla to koktání celý týden. Ale zároveň jsem byla šťastná že jsem s mojí vysněnou láskou na pokoji. Z autobusu jsme si vzaly kufry a šly na pokoj. Byla vždy jedna postel a vedle ní noční stolek a další postel a další stolek a tak dále. Alya si zabrala uplně tu první a já tu druhou. Pak jsem zjistila že třetí postel má Adrien, takže jsem spala vedle něho. Vybalily jsme si kufry a šly na oběd. Po obědě jsme měly hodinovou přestávku. Já jsem byla na mobilu a Alya vylepšovala svůj blog. Potom jsme šli na rozcvičku. Jak nám dalo by se říct hodina skončila, šly jsme na věčeři a pak spát. Všichni už spaly ale já jsem nemohla usnout. Otočila jsem se na Adriena a viděla jsem na jeho ruce prsten, který nosí kocour. Zlekla jsem se že je kocour on. Ale pak jsem si uvědomila že se kocourův prsten prodává jako napodobenina v obchodech. Oddychla jsem si a usla. Ráno jako první vstala Alya s Ninem. Já vstala jako poslední. Otevřela jsem oči, a chtěla vstát z postele. Ale Nino s Adrienem se na mně divně koukali. Říkala jsem si proč se na mně tak koukají? To po ránu vypadám tak hrozně? Zeptala jsem se a zjistila že se dívali na moje náušnice.Zarazila jsem se a nevěděla co říct. pak jsem vymyslela nějakou výmluvu a vstala. Šly jsme s Alyou na snídani. Hned po snídani jsme šly do tělocvičny, kde jsme se učily přemet do předu. Já už to uměla ale Alya se na mně dívala s otevřenou pusou. Stejně tak Nino se díval na Adriena. Taky jsem se na něj podívala, a zlekla jsem se že je opravdu kocour. Jak jsem kocoura přemet učila, tak tam dělal jednu a tu samou chybu jak Adrien. Ale nechala jsem to tak a šla poradit Adrienovi jak to má udělat správně. On mi poděkoval a už chybu neudělal.
____________________________________
Jo na táborech je obvyklé že jsou na hotelu. To mi uniklo XD
Co marinette vymyslela za výmluvu? XD

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 21, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Tábor Kde žijí příběhy. Začni objevovat