Resimlerdeki kişiler farklı olabilir karakter koymadım aklınızda kendiniz canlandırabilirsiniz..😊❤
---
"Seni seviyorum" kes sesini
"Sana aşığım" kes dedim
"İlk kez böyle hissediyorum" sus, lütfen.
"Sen çok farklısın" lütfen..
"Seni asla bırakmam" yeteer!Unutamıyorum kahretsin ki olmuyor. Başımı ellerimin arasına koyup düşüncelerimi bastırmaya çalıştım fakat olmuyor dedikleri çıkmıyor aklımdan.
"Seninle çok ciddi düşünüyorum" hayır düşünmüyorsun.
"Ne yaptın bana böyle" yalancısın sen.
"Senden asla ayrılmam" yalancı, kocaman bir yalancı kes sesini artık.Ne dedikleri aklımdan çıkıyor ne de yaptıkları..
Biraz kendime gelebilmek için sürünerek oturduğum duvara ellerimi dayayarak kalkmaya çalıştım.
Lavaboya doğru yürürken aklım hâlâ ondaydı. O'nda.
Aynada kendimi görmemle daha çok ağlamam bir oldu. Dün geceden beri bir kez olsun durmadan akan göz yaşlarım tekrar başladı.Saçlarım dağılmış, makyajım akmış, göz altlarım şişmiş ağlamaktan.
O canımdan çok sevdiğim çocuk, can acım oldu yine. Yine diyorum çünkü aynısını yapmıştı önceden, affetmiştim. Seviyordum ki çünkü. Ne kadar etrafımdan tepki yesemde seviyordum. Buna bir şey denemezdi. Affetmiştim çünkü bu sefer sevdiğine inanmıştım, inandırmıştı.Kısa süren yüz temizliğinin ardından odama yürüdüm sakin ve yavaşça.
Gözlerime o kötü haberi veyahut beni yıkan haberi aldığım telefon takıldı..
Elime aldım ve istemsizce mesajlara girdim. Tekrardan döndü kelimeler beynimde;"Üzgünüm, sevemiyorum. Seviyorum derken sevmeyişimden, sarılırken garip bir his gibi sarılmayışımdan üzgünüm. Sen de herkes gibisin benim için. Tanımadığım biriyle aynı değerdesin. Ötesi olmuyor, üzgünüm." yine aktı göz yaşlarım, yine canımdan can gitti yaşlarla beraber.
Oysa ki ben ona sevmekten başka hiçbir şey yapmamıştım ki. Canımdan daha çok sevmekten başka.. Olmuyor ya cidden olmuyor ne unutabiliyorum ne de kavuşabiliyorum, olmuyor..
Hiçbir şey olmamış gibi yaşamak çok zor.
----
İlk bölümün kısa olmasının sebebi konuyu kısaca belli etmekti. Devamı uzun olacak merak etmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HERKESLEŞME
Randomoysa ki güzeldi sahte olamayacak kadar bakışları, gülüşleri, sarılışları..