WARNING!!!! 18+ KEATAS BOLEH BACA YG BAWAH UMUR BOLEH BACA DIAM2....BYUNTAE VIRUS MERATA TEMPAT. 😂
malam tu, chanwoo terus ikut lisa balik ke apartmen. Sbb chanwoo malas nak balik rumah. Takut dia kena goda lagi dngn noona ny. Lagipula dah lisa minta teman. Sebenarnya chanwoo nak bermalam kat rumah jin, sbb banyak2 kawan. Jin seorang yg tak byun..
Di lif*
Chanwoo memandang bawah melihat baju ny basah kuyup.
Ya begitu juga dengan lisa. Baju mereka semua basah kuyup sebab hujan tiba2,Lepas sampai d hadapan pintu. Lisa pelawa chanwoo masuk.. Terlihat banyak piala yg lisa dapatkn. Semua piala tersebut adalah hasil kemenangan dance lisa.
"hmnn. Chanwoo"-lisa
"ye? "-chnwoo
"pergi lh mandi kat dlm bilik abg aku. Kau boleh guna baju abang aku kat dlm lemari, "-ujar lisa.
Chanwoo hanya mengangguk lalu masuk dlm bilik abg lisa
Abg lisa sdh lama tiada.
Lisa juga membersihkan badan.
Beberapa minit kemudian chanwoo keluar. Chanwoo hanya mengenakkan seluar bawah lutut ngn baju singkat /singlet kut
Lisa juga keluar. Lisa guna baju. Hmmmmm tak payah ckp. Seksi duhhh.. Seluar paras paha. Baju. Haihhhh baju hoodie. 😂
"chanwoo ya. Kau makan ramyeon tak? "-tanya lisa
"ernm makan juga"-jawab chanwoo
Lisa masuk ke ruang dapur dan masak ramyeon perisa keju.
Selang berapa minit ramyeon dah siap d hidangkan. Lisa just angkat mangkuk kuali (macam drama korea tu. Dorang tak letak pun kat mangkuk. Diorang makan d mangkuk kuali tu)
Tak faham sudah
Lisa menghulurkan chopsticks pada chanwoo.
Selang beberapa minit tu mie yg di makan terhubung. Mata chanwoo dan lisa bertembung.Korang rasa diorang kiss????
Cepat2 chanwoo putuskan mie tu.
Tiba2.
Ppakkkkkkk (bunyi guntur bumi)Terkejut lisa sampai peluk badan tegap chanwoo (awwwwwww shoot me and go!!!)
Chanwoo terkejut beruk atas perbuatan lisa.
"mian... "-pinta maaf lisa
"gwenchana.... "-balas chanwoo
Lepas makan. Chanwoo bantu lisa cuci pinggan. Lepas hbis. Lisa menyuruh chanwoo tidur d bilik abg ny..
Lama lisa memandang siling. Dia tak dpt tidur. Guntur menghantui ny. Cepat ja lisa pergi dkt bilik depan dmna chanwoo brada,
Terkejut chanwoo apabila ada tubuh kecil memeluk ny dari belakang,
"chanwoo ya boleh tak mlm ni aku tidur ngn kau?? Aku takut ngn guntur "-pinta lisaChanwoo tak memandang kebelakang. Just buat posisi tidur biasa......
Malam tu chanwoo tak tidur. Tak biasa dia dipeluk, tapi dia buat2 tidur. Lisa tidur nyenyak mlm tu sbb dia rasa aman bersama chanwoo.
Malam tu memang hujan tak henti. Sebab author dah chat kat awan yg jngn henti nangis.
Skip
Keesokan harinya di sekolah. Pelajar di kejutkan berita mengenai kematian v,
V mati di bunuh d apartmen ny semalam.Kematian v sama seperti kematian taekyu dan minjae.
Leher dikerat. Satu mesej d tulis guna kertas merah. Mesej tu berbunyi 'kau dah rampas kebahagiaan ku, sekarang aku nak kau mati!! '"waeeee v?!! V kenapa kau tinggalkan aku!!!!! "- jerit jimin d class. Mula lh jimin act. Yg lain buat macam biasa. Sedih ada batasnya.
Tbc
YOU ARE READING
Byuntae noona
Randomcast utama: chanwoo(ikon) eunji(apink) cast tambahan: member gfriend, exo, bts, apink dll