+ Rumahku syurga neraka ku +
Ae rin : Wahai makhluk makhluk di dalam rumah , adik comel kamu sudah pulang . Mana janjinya , cucur adabi yang enak ?
KRIKKRIK KRIKKRIK ~~~
Ae Rin : sob sob , aku kene palau wey kene palau * acah lap air liur eh eh air mata *
Mingyu : Adik ku pulang dari sekolah , adik ku balik dengan kereta , kereta kecil warna merah , boleh ku bawa pergi berkunyit.
Mingyu + Ae Rin : cucur adabi kesukaan kami , enak dinikmati sepanjang hari. ADABIIIII * joget *
Hyuna : Balik rumah je membangang , membangang je balik rumah *geleng kepala*
Mingyu : Dari pada duduk rumah asyik membebel je *perli hyuna + cakap slow *
Hyuna : Apa kau cakap tak Kim Mingyu ??
Mingyu : Eh tak gyu cakap kat sekolah cikgu asyik membebel , tu yang malas nak pegi sekolah harini .
Hyuna : Duduk rumah buat taik taik taik , tak buat taik mesti buat bodoh ish ish life anda amat sadis .
Ae Rin : Kim Ae Rin turut bersimpati .
Mingyu : Kim Mingyu don't care.
Ae Rin : Oppa oppa , Ae Rin nak tanya sikit , boleh ?
Mingyu : Hah tanya sikit je jangan banyak- banyak , nanti habis air liur aku .
Ae Rin : Tak penat jadi bangang ?
Mingyu : Kau dah lama tak makan tapak kasut ke ?
Ae Rin : Kat sekolah Ae Rin jarang belajar or tak belajar langsung orang jawab soalan dengan tanya soalan balik .
Mingyu : *rooling eyes*
Hyuna : Payah kalau dapat adik -adik dua-dua bangang . Tulaa , dulu omma bagi makan kismis korang sedekah dekat jiran sebelah , haa tengok sekarang jiran sebalah pandai korang je bangang * bebel *
Ae Rin : Mana ada Kitaorang sedekah dekat jiran sebelah . Kitaorang kunyah kunyah pastu hancur pastu kismis tu selamat mendarat dalam lubang jamban .
Mingyu : Kunyah kunyah kunyah nyum nyum nyum je .
Hyuna : * buat muka kimhyunatakkesah *
Hyuna : Dah dah , naik atas pegi mandi , lepastu turun kita makan sama sama .
Ae Rin : Baik boss * lari naik atas *
" SABUN DIBILIK MANDI SABUN D-DDDIII ....
Hyuna & mingyu :" DI PASARAYA , BELI LAH SENDIRI "
Ae Rin : Dasar anak dari planet alien , tula orang suruh tengok cerita p ramlee , dorang pegi tengok adudu kepala kotak .
Mingyu : YINGG, YAYA , GOPAL DAHHH SUPERHERO KITAAAAA ....
Hyuna : AYAM MEEE !!! * joget panama dance*
+++
×××× pov
Kim Ae Rin hm berani betul yeoja tu , tak pernah aku jumpa lagi yeoja seberani tu . Tapi betul ke dia berani pfftt . Tak apa kau tunggu ye , aku tak akan lepaskan kau . Just wait KIM AE RIN !!!
×××××× end pov
Kring kring * bunyi fon *
××××××: Aish mengacau ketenteraman betul laa .* angkat call *
×××××× : Hah ada apa call aku ?
Ong : Wuish mood manyak terebang ye bang ,datang bulan eh ?
YOU ARE READING
BAD BOY - MY HAPPINESS .
Fanfiction"Let it hurt , then let it go ." "You're stronger than you think you are ." "In the end , this pain will make you stronger."