~~Chapter 76~~

2.2K 227 50
                                    

Liked by 378,815 others

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Liked by 378,815 others.

koreanidolsnews: Өнөөдөр та бүхэнд хүргэх бидний мэдээлэл бол Exo хамтлагийн дуучин Byun Baekhyun-ы нууц хүүхдийн эх гэгдэж буй Sooyeon бүсгүйтэй ярьсан ярилцлагын талаар  хүргэх гэж байна.
Жич: Бүсгүй зургаа авахуулахаас татгалзсан болно.
.
.
Interviewer: Сайн байна уу? Танд энэ өдрийн мэндийг хүргэе!

Sooyeon: Сайн байна уу? Та бүхэнд ч бас энэ өдрийн мэнд хүргэе!

I: За... Шуудхан л хүмүүсийн мэдэхийг хүсэж байгаа асуулт руу орцгооё? Таны охин... Үнэхээр Byun Baekhyun-ы хүүхэд мөн гэж үү?

S: Тийм ээ, мөн.

I: Тэгэхээр та хоёр өмнө нь үерхэж байсан юм уу?

S: 5 жилийн өмнө... Гэвч бид салчихсан. Салсныхаа дараа л жирэмсэн болсноо мэдсэн.

I: Тэгэхдээ хүүхдээ төрүүлээд, өнгөрсөн 4 жилийн турш яагаад хэл чимээгүй байсан юм бэ?

S: Охиноо өсгөх надад их хэцүү байсан ганцаараа байсан болохоор... Сая л нэг амьсгаа авахтайгаа болж Baekhyun-ыгаа санаж байгаагаа мэдсэн.

I: Хэл чимээгүйгээр та хоёр ярилцаж болох байтал яагаад ингэж шуугиан тарьж гарч ирэв ээ?

S: *мөрөө хавчин, толгой сэгсрэв.*

I: Тэгэхдээ одоо Byun Baekhyun өөр эмэгтэйтэй үерхэж байгаа. Энэ талаар юу гэж бодож байна?

S: Тэр охин бид хоёрыг илүүд үзнэ гэдэгт итгэлтэй байна.

I: Заза... Ярилцлага өгсөн танд баярлалаа. Өдрийг сайхан өнгөрүүлээрэй.

S: За, баярлалаа.
-------------------------------------------------------
1,246,739 comments.

exoxoxo: Энэ одоо яасан хөөрчихсөн авгай вэ?

exolsaranghaja: Хуурамч юм шиг санагдаад байна ааааа!!!!

bbbyun: SM мэдэгдэл хийхээс нааш итгэхгүй ээ...

byun.92: Техник технологи хөгжсөн үе байхад эцэг тогтоох шинжилгээ хийлгэж болно биз дээ? 😂😂😂

baconislife: Hyojin яагаад ойрд чимээгүй байгаад байна аа? Гайгүй байгаа даа?

-----------------------------------------------------
A/N: Сэтгэгдлээ сийрүүлээд байгаарай хайртууд минь! 😂😂💖💖

All the love L.

[Completed]••Instagram••Byun Baekhyun••Mongolia••Where stories live. Discover now