Seni göreli 2 buçuk sene oldu. 5 EYLÜL 2016 bu tarihi asla unutmayacağım. Dünyanın en tatlı kadınım. Kısmetse Olur'a "vayyyyy" diye girdi. Ben Didem Delen'i 220. bölüm de gördüm ahanda bu kadın dedim.Kendisi HALKLA İLİŞKİLER UZMANI Adnan'ı beğendi ona kaçamak bir bakış attı. Didem delen benim en büyük hayalim onu sevmek ayrı bir duygu bir söz vardır kendim bu yazıyı instagram didemdelen2222 fan hesabımdan paylaştım "atara atar gidere gider Didem DELEN fanıyız,sevmemiz yeter" ve tabi benim bir İnsan'a sevgim 1 gündün değil sonsuza kadar bir de fanı olmama değer bir insan sa tabi bu onu hakediyor şuan oyunculuk ve sunuculuk işiyle uğraşıyor ama ben onu dıştan değil işten seviyorum. Ve Kısmetse Olur'un en güzel doğum günü Didem Delen'indi tabiki de karda güzel bir doğum günü başka ne olsun ki hayatımın en güzel İnsan'ını gördüm başka ne istim ki yani Didem'den Kısmetse Olur'da olması umrumda değil, onu tanımam benim en güzel günümdü 05.09.2016 oy dido oy sen ney mişin be güzel kadın resmen dünya güzel bir kadın gördü be.
En sevdiği şarkısı "kadınım ve karagözlüm sevdalanmış" sesi güzel kadın Kısmetse Olur'dan büyük bir ses getirdi,tabikide prenses.Seni çok ama çok seviyorum sen dünya güzeli kadın maşallah nazar değmesin. Bir gün anne olsan inşallah çok güzel bir anne olursun didommmm.Sen çok ama çok tatlısın,sen kırmızı gülsün.Allah'ım seni herkesten korusun.Didom'un ses tonu ve diksiyonu mükemmel.Didem herşeyin üstesinden kolayca gelir biz herzaman arkasindayiz.Bence buna emin olun ki didem çok başarılı bir kadın iş hayatindada bu basarilarini daha önceki sunduğu programlarda gördük umarım yolu bahtı açık ve hayırlı olur biz severleri onu bunu görmekten hoşnut oluruz retingleri düşünemiyorum düşünemiyorum bile.Asalet kalite asla tesadüf değildir bu da sadece didemde vardır.Girdiği yere kendi kalıtesini de götüren bir kadın.Didem delen diye bir güç var bunu kimse yalanlayamaz.Bir yerde didem varsa o program yürür gider.Tek başına tüm zorlukların üstesinden geldi didem delen, Ama artık bizde varız.Kalbinin güzelliği işlerine yansisin der susarim.O gül yüzün hicbir zaman solmasin hep arkanda DDFC olduğunu bil seni günün her saati her yerde seviyoruz.Sen program yap didosum biz izlemez miyiz reytinglerin ayarları bozulur.İdeolum benim bu kadın büyüyünce annem ve didem gibi olmak istiyorum.Her zaman arkasındayız kuşumun gece gündüz sabah aksam yanındayız. Bizde didem sevgisi ölene kadar,tükenmez sevgimiz bizim.Çok güzel olur Didemin diksiyonu cok iyi gecmisinde zaten sunuculuk yapmis tecrübe de var konusunca kendine hayran birakiyor Tek basina sunarsa daha cok sevinirdim.Artik tv ekranlarında kalite gormek istoyoruz kalitenin adı DIDEM DELEN dir....Didem delen kalitesi denilen bir şey var bu hayatta Muhteşemsin kadin.Ne sunarsa sunsun her zaman başarılı olur arkasındayız. Çooook basarilii olur, basariyi birak zirve olur, Tek sunsaydiii daha iyi olurduuu amaaa; Duruşuyla asaletiyle iyi ki didem delen bence çok güzel olucak.Bulabileceğiniz en kaliteli en muazzam ve ekrandan en çok yakışan kadını bulmuşsunuz gerçekten.Süper olur güzelliği ve güzel sunumuyla büyük bir kitleye hitap edecektir,zaten çok sevilen ve büyük bir kitleye sahip reyting patlaması olur.
DÜNYA'NIN EN TATLI KADINI BAŞARILAR. SENİ ÇOK SEVİYORUZZZZZZZZ........