Ma trezesc de dimineata si simt o greutate pe mine evident ca era TaeTae. Incerc sa il dau jos dar fara rezultat. Dupa mai mult de 10 minute am reusit sa il dau jos ma duc sa imi fac rutina. Dupa ce ies din baie am coborat sa fac micul de jun pentru iubirea mea.
Tae P. O. V
Ma trezesc si vad ca iepurasul meu nui aici. Ma dau jos si ma duc la baie sa imi fac rutina. Dupa 15 minute ies din baie ma inbra si merg jos unde vad ca iepurasul meu face de mancare ma duc si il iau in brate pe la spate.
Tae: ce faci iepurasiul meu?
Jk: face papa pentru el si TaeTae
Tae: kookie...
Jk: da?
Tae: cuplul Yoonmin nea invitat la o petrecere mergem?
Jk: desigur , dar acuma mergem sa papam.
Tae: bine.
Dupa ce am mancat am spalat vasele si am vazut ca deja este ora 19: 50 si trebuia sa ne pregatim. Neam pregatit si am urcat in masina mea si am pornit la drum.
Jungkook P. O . V
Dupa ce neam pregatit am urcat in masina lui Tae si am pornit. Am ajuns in mai putin de 15 minute.
*Dupa ceva timp*
Il caut pe Tae dar nul gasesc si dau peste cineva.
Jk: scuze
Beak: nui nimic, ce face un baiat asa frumos singur?* mirosea a bautura de la o posta*
Jk: pleaca acasa.
Beak: nu vrei sa ne distram?
Jk: nu!
Fara alte cuvinte baekhyun il ia pe jungkook si pleaca cu el intro camera . Jungkook se zbate dar fara rost ajung intro camera si il arunca pe pat si incepe sa il sarute peste tot si jungkook se zbatedar dar fara rezultat.
Taehyung P. O. V.
Il caut pe kook peste tot si nu il gasesc trec pe langa o camera si il aud pe kookie cum striga sa il lase in pace . Dau buzna peste ei si ce sa vezi Beakhyun peste kook.
Beak: ce faci nei intrerupt!
Tae: ce faci tu cu iubitul meu, incerci sa il violezi?!!
Beak: ce nu se vede ca ii place!
Atunci ii dau una in bot si il inbrac pe kook si plecam.
Jungkook P. O. V
Asta nu imi da pace, tot ma saruta si incepe sa ma dezbrace. Dintr-o data usa se descide si pe ea intra tae. Ii da una in mutra si cade pe jos apoi ma inbraca si ma ia pe sus si plecam direct in masina.
Tae: tia facut ceva? Ca il omor!?
Jk: nu mia facut nimic deoare ce esti tu aici sa ma salvezi .
Tae: kook nu ma minti se vede pe tine..
Jk: tae mia fost frica si am crezut ca nu o sa apari.
Tae: promit ca nu o sa te mai las veci singur.
Jk: promiti?...
Tae: promit* dupa care ma saruta*
Jk: hai acasa
Tae a pornit masina si in 15 minute am ajuns acasa mam dus sa fac o baie si ce sa vezi a venit si tae, am facut baie inpreuna. Dupa 20 de minute de relaxare am iesit si am mancat dupa care am plecat direct in pat. Mam pus si mam invelit. Nu pot sa cred cum era sa fiu violat. Noroc de tae. Vine si Tae in pat si ma trage la el in brate si ma mangaie pe cap si ma pupa din cand in cand.
Tae: kook, te iubesc mult de tot
Jk: si eu Tae.
Tae: kook, vrei sa iesi cu mine la o intalnire?
Jk: da.
Tae: nopte buna, te iubesc
Jk: nopte buna, si eu te iubesc
Imi ridic capul si il pup scurt pe buze dupa care ma pun inapoi pe pieptul lui si adorm. Ma simt protejat in bratele lui....
CITEȘTI
Together Forever
FanfictionJungkook un baiat de 20 se îndrăgostește de un baiat pe nume Taehyung . Ore vor ajunge in preuna? Citit si veti afla. Interzis HOMOFOBILOR!!⚠️