Geriye kalan Aşk . .

51 3 1
                                    

Bugün mezarlığa gidiyoruz . kemdimi ne kadar hazir hissetmesem de artik alistim diyebilirim . 7 yil oldu artik alismaliydim .

mezarliga gittik ne kadar zaman gecerse gecsin insan alisamiyor cok sevdigi birinin yokluguna . .

7 yilda neler oldu neler . .

besinci siniftaydim okulun bahcesinde oturuyordum yanima geldi ve bana bakti . her zamanki gibi kızarmistim simdi ne olacak diye dusundum ve ona gulumsedim . o da bana bakti ve gulumsedi . sonra ben daha fazla bakislarina maruz kalmamak icin oturdugum yerden kalktim ve okulun cevresinde dolasmaya basladim . arkami donmemle onunla karsilasmam bir oldu . bana gulumsedi ve ben neye ugradigimi sasirdim Aman Allah im cok tatli . ben bu cocuga birnci siniftan beri asigim lan . daha sümüğümü silemezken onu sevdim onu gorunce karnim agriyordu . iste simdi yan yanaydik okulun arkasina geldigimizde kimse yoktu bana yine bir gülücük duvara seni seviyorum yazdi . bende olusan his : mide bulantisi bas donmesi karin agrisi hasta etti bu cocuk beni . sonra da cekip gitti . ben neye ugradigimi sasirmis bir vaziyette orada oturdum kaldim . inanamiyorum bu simdi bana seni seviyorum mu dedi . demese de yazdi mi ? daha neler canim diye dusundum . sonra derse girdim ama cocuk bana bakamiyor . utangac bebek :D ben de ondan farksiz degilim yani . sonra yerime oturdum ders basladi ama dinleyene  . yok surekli onu dusunuyorum . cikmiyo aklimdan ya duvara seni seviyorum yazdi saka gibi . ruya mi diye bir an kendi mıncırdım ve bir ciglik attim herkes bana bakiyo hoca : sessiz olun diye bagirdiginda salakligima bir kez daha kufrettim . ama ruya degilmis Allah im sana geliyorum . tenefus oldu ama bakamiyoruz birbirimize . .

Okulun son haftasiydi artik herkes kendi aleminde takiliyordu . son gun karne alirken sira bana geldi ve ben taktir aldim evet bilirsiniz ki ortaokulda hepimiz basariliyizdir . ama özgür alamamisti evet ben uzulsem de o halinden memnun gibiydi .

yaz tatilinin yarisina geldik neredeyse facebook a girdim ve heyecannn adrenalinn özgür açık .

O olaydan sonra hic konusmadik ilk defa burda konusacaktik eger konusursak . ve ilk mesaj ondan :

'selam'

Allah im mesaj atti biliyorum selam ama o selam bile bana omurluk sevinc mutluluk .

'selam' yazdim ben de .

'napiyosun' dedi .

- hicc takiliyorum sen yazdim .

takiliyorum ne be cok salaksin irem . off offf

-iyi ben de öyle iste falan dedi .

sonra ; 'sey sana bi sey soracam ' demesin mi .

Neye ugradigimi sasirdim yine karin agrisi offf .

-sor yazdim ellerim titreyerek .

'esmerlerden mi hoslaniyosun sarisinlardan mi dedi .

ben o an bi kahkaha patlattim .

1. siniftan beri icten ice olup onun icin biten biri olarak onun o esmer tenini o siyah saclarini kahverengi gozlerini mi anlatsam ona diye dusundum . tabi ki sonra vazgectim boyle bi delilik yapamazdim .

-esmerlerden dedim .

hmm . .

öyle ..

peki saç stili ?

özgür ün saclari hafif dalgali siyah ti ve ben o sac stiline ölürdüm .

onun sac stilini tarif ettim hosuna gitmis olacak ki gulucuk koydu .

:) ben de guldum .

peki bir sey daha sorsam ?

tabiki .

Kimi seviyorsun ?

kalbimmm onu hissetmiyorum ucup gitti sanki . ne desem simdi . . .

İlk defa bu kadar uzun yazabildim sanırım iyi okumalar :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 09, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gençliğimi Geri VerinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin