2.

119 15 5
                                    

Pořád jsem popobíhal a lapal po dechu, párkrát jsem se snažil z pevného sevření vyvléknout ale byl jsem moc slabý.

"P-počkej! Kam to jdeme? Kdo jsi? Já už nemůžu... Známe se? Zastavíš na chvíli prosím? Proč mě bereš sebou? Házel jsem otázku za otázkou a ješťe bych chvíly mluvil jenže sem se už pomalu nezvládal ani nadechnout a tak jsem se na chvíly odmlčel. Potom se z běhu stala chůze a nakonec už jsem stál úplně.

,,Už jsme tady, Pojď zamnou." řekl dotyčný a rozešel se k velké zdobené bráňe střežené strážníky. Když se mi vrátil zpět dech pomalu jsem za ním docupital a společně jsme prošly bránou která se následně na to zavřela. Potom jsme procházely obrovskou zahradou která byla zdobená pouze bílými růžemi které rostly po černém žebříku ve tvaru dlouhého tunelu, ...u dveří jsme se zastavily.

,, jsem Kim Taehyung, rád ťe poznávám, doufám že s polu budeme dobře vycházet." lehce se na konci věty ušlíbl a následně na to mi podal ruku.

,, Park Jimin, ehm... Taky ťe rád poznávám." přijmul jsem ruku a na chvíly jsem se odmlčel, když jsem ale konečně chťel něco říct Taehyung už otvíral velké zdobené bílé dveře a začal mě tahat dovnitř.

Když jsme vešly, málem mi spadla brada, už jen když jsem viděl tu bránu u vchodu tak jsem měl co ďelat aby mi nevypadly oční bulvy, ale tohle byla opravdu pastva pro oči. Stál jsem v obrovské místnosti která se skládala pouze z černé a bílé barvy, všude stály služebné té samé barvy a výzdoba růžemi měla také stejnou vizualizaci. Když jsem se konečně rozkoukal, Taehyung se rozešel dál do budovy a já ho následoval, prošly jsme asi celou budovou na příč kolem nějakého hodně rušného pokoje, spíše obrovského sálu, že kterého se ozývalval smích a hlasitá hudba, já však následoval Taehyunga směrem ke schodům po kterých jsme vyšly až do druhého patra budovy.

Našťestí pro mě jsme zastavili u dveří do kterých jsme následňe vstoupily.

,,Výtej u mě doma." řekl a začal si otírat  svůj pošpiňený obličej a mokré vlasy, potom hodil ručník i po mě a odešel asi do jeho koupelny...

// POZASTAVENO//STARVING・굶주리는・:|[Vmin]|:Kde žijí příběhy. Začni objevovat