Herkese Merhaba :) Yeni Bir Hikayeyle Geri Döndüm . Olayı 1. Kişi Ağzından Bengü Olarak Anlatacağım . Umarım Hikayemi Seversiniz . Yorumlarınızı Esirgemeyin Lütfen :) Not: Coğrafya ve Genel Kültür Bilgim Olmadığı İçin Her Şeyi Uyduracağım :))
Merhaba ben Bengü. Aslen İzmir ' li olmama rağmen Londra ' da yaşıyorum. Ailem sağolsun bundan iki yıl önce annemin gereksiz işi yüzünden bütün hayatımı , arkadaşlarımı geri bırakıp buraya gelmek zorunda kaldım. Aslında düşündüğüm kadar kötü bir yer değil burası ama ben sırf gıcıklık olsun diye aileme başkaldırmaya devam edeceğim . Londra ' da bir Türk Koleji ' nde okuyorum ve yan şubedeki Demir ' e deli gibi aşığım . İşin kötü yanı onun bir sevgilisi var Selin miymiş Belin miymiş bilmiyorum ama pek çirkef bir şey . Dibinden ayrılmaz Demir ' in . Sırf onun yüzünden zaten bir açılamadım çocuğa . Ama onun da bende gözü var gibi Simge -kendisienyakınarkadaşımolur- Demir ' ler konuşurken duymuş benim hakkımda " Gideri Var . " demiş. İnanabiliyor musunuz ?? "Gideri Varrr !! " . Herneyse ben düşünmesini istemiyorum sevsin yeter . Gerçi düşünmekte önemlidir ama konumuz bu değil. Bir de Demir ' in bir arkadaşı var Mert. Beni seviyormuş. Aslında tatlı çocuk ama pek ibnemsi . Çakma sarışın olur ya oda çakma pileyboy . Özünde iyi biri fakat ben Demir ' den başkasını düşünemem. Benden yüz bulamayınca Simge ' ye asılmaya başladı salak . Bende Mert ' le aramızda geçenleri Simge ' ye anlattım yüz vermiyor ona . İşte böyle yüzeysel olarak bakıldığında benim de herkes gibi bir hayatım var . Ama kimse içimde yaşadıklarımı , ruhsal fırtınalarımı , günlüğüme yazdıklarımı veya odamda neler olduğunu bilmiyor.
İnsanlar sırf genç olduğun için mutlu olman gerektiğini düşünüyor.
Eveet bu bölüm bitti şimdilik . Yarın yeni bölümü yazarım sanırım ^^ Görüşlerinizi esirgemeyin lütfen .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benide Sevin.
Teen FictionHerkese Merhaba Uzun Süre Sonra Yeniden Döndüm Ve Yepyeni Bir Hikayeye Başlayacağım . İçimizden Biri , Çok Yakın Olan Biri Bize . Belki Sen Bunu Okuyan Kişi , Belki De Ben , Veya Bir Başkası . İçimizden Birinin Böyle Bir Hayatı Olduğuna Eminim . Çü...