Jimin berdiri di depan pagar sekolah..
"Nak cari macam mana? Satu clue pon tak ade, ada hati nak cari.. Hishh.. "Rungut jimin..
Lalu jimin ternampak arrow pink.. Jimin berasa pelik lalu mengikut arrow itu menuju ke mana..
15 minutes later..
Perjalanan jimin terhenti di sebuah kedai bunga.. Kedai tersebut selalu jimin lawati..
"Annyeonghaseyo halmeoni!! Ada nampak anak panah warna pink tak? "Tanya jimin..
"Ada.. Kat sana tu. "Balas halmeoni tersebut..
"Kamsahamnida halmeoni.. "Kata jimin..
"Jiminie tunggu.. Ada orang suruh kasi bunga ni kat jimin.. "Kata halmeoni lagi..
Pukul 6 petang
Jimin masih mencari orang misteri itu lagi..
"Mana ni.. Tak jumpa pon.. Macam-macam dah dapat.. Teddy bear laa, bunga laa dan rantai.. Mak ii kaya bonar.. "Kata jimin berseorangan ...
Akhirnya jimin sampai ke sebuah taman.. Ada seseorang pakai kot hitam di bawah pokok pine..
"Kot hitam?? Rambut blond?? Seolma... Suga??"kata hati jimin..
Jimin baru nak beredar dari situ... Tiba-tiba..."Jimin ahh."jerit suga..
"What The!! Dia nampak laa pulak.. "Bisik jimin membelakangkan suga..
"Diari ko kat aku.. "Kata suga..
"Good!! Now ko dah tahu laa semua rasia aku.. "Kata jimin lagi..
"Yup.. Dalam diari ni, ada mengatakan yang ko ni seorang yang pemalu, penyayang dan...
"Kata-kata suga dipotong jimin.."And stalker.. "Tambah jimin..
"But look like i care.. I like a boy like you" kata suga sambil mengusap rambut jimin..
"Boy like me? Since when? "Tanya jimin..
"Since the interview day.. Ko cute gila time tu and very funny.. "Balas suga..
Jimin hanya tercegat disitu dan mula blushing.. [what the!!cute!!]..
"So aku nak tanya satu soalan.. Ki sudi tak jadi boyfriend aku? "Tanya suga..
"Nea.. Saya sudi.. "Balas jimin..
Suga terus memeluk jimin dengan erat.. Jimin hanya kaku di situ..
"Saya sayang awak , park jimin.. "Bisik suga..
"Sayang awak jugak mr.idol."balas jimin sambil meletakan kepalanya dibahu suga..
..The End..
Author:yeahhh...finaly tae update pon chapter last utk syg awk mr idol..dan kepada yang dah vote cite and add cite tae kat reading list korang..tae nk ucapan thanks sgt..so ni last chapter..hope korang suka baibai..
YOU ARE READING
Sayang Awak,Mr.Idol[윤민][Yoonmin]✔️
Разное[Complete] Jimin~ ko idol terkenal, ko poyo, ko berlagak tapi aku still suka ko. padahal ramai lagi idol yang aq minat Suga~ aku suka ko sebab ko cute.. aku start jatuh cinta ngan ko masa first time kita jumpa.. Park Jimin Min Suga Highest ranking...