Sabah kalktım. Of, lanet olsun yine okul vardı!
Hemen okul kıyafetlerimi giyip kırmızı MAC™ rujumu sürüp Porche'uma atladım. Yolda giderken siyah Lamborghini'siyle hızla biri geçti. Aman tanrım, çok hızlı gidiyordu! Bu hızına rağmen mükemmel gözlerimle suratını görmüştüm İNANAMIYORUM ÇOK YAKIŞIKLIYDI! Ama ben lanet mükemmel bir prenses olduğum için takmadım ve gaza bastım.UF olamaz! Arabamın gazı bitti...
Tam o sırada tanıdık bir araba gördüm. AMAN TANRIM BU LAMBORGHINI'Lİ ÇOCUK!
Yanımda durdu ve "Size yardımcı olabilirim." dedi. Kendimden emin bir şekilde, "Yardım ederseniz sevinirim." dedim.
Daha sonra arabamı çalıştırdı ve 'Ben mükemmelim' bakışı attı, iç sesim dedi ki "UF NE KADAR EGOİST!"
Ona teşekkür edip yola devam ettim. Okula vardığımda herkesin gözü her zaman olduğu gibi bendeydi.
Hemen bizim gruba doğru gittim. Aras beni görünce birden öpmeye başladı. OFFF, kardeşim gibi gördüğüm biri bana bunu nasıl yapardı!
O sırada Lamborghini'li çocuk geldi ve arası dövmeye başladı. AMAN TANRIM, BU NASIL OLUR?! meğersem o çocuk bizim okuldaymış!
Düşüncelerimden kurtulup aralarına girdim ve dedim ki, "Artık durun, dövmeyin birbirinizi!"
Her ne kadar Aras beni öpmüş olsa da Lamborghini'li çocuğa kötü bakışlarımı atıp Aras'ı revire götürdüm.
Revirden çıktığımda Lambolu çoçuk beni kolumdan tutup duvara sıkıştırdı. Dedim ki "napıyorsun sen salak! " O Aras denen çocuk seni niye öptü? dedi ve bende sanane salak diyip oradan ayrıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sivas Rüzgarı
ChickLitHayat her zaman bir seçim yapmamızı ister Ama benim seçimim hep belliydi... SİVAS!