Mașina gonea pe autostrada cu o viteza de neegalat, parca zburam . Mă uitam pe geam și priveam peisajul pe lângă care treceam in mare viteza. Am fost distrasa de un claxon ce s-a auzit foarte tare , nu am apucat sa mă uit ca totul s-a făcut negru.
M-am trezit din nou din acel coșmar ce a schimbat o parte din viața mea... Aceea a fost ziua in care eu și tata trebuia sa plecam intr-o excursie ,doar noi doi , dar nu am mai ajuns deoarece o mașina a lovit autovehiculul in care mă aflam și... Nu ar mai trebui sa povestesc , îmi fac rau și chiar vreau sa uit zilele de coșmar pe care le-am trăit.
Buna, sunt Mickeyla Smith , am 16 ani sunt in clasa a 10-a și studiez chitara, împreuna cu cea mai buna prietena a mea ,la cel mai renumit liceu de arta din Londra. După moartea tatălui meu de acum 2 ani ,mama, nu a mai avut vreun contact cu vreun bărbat ,dar acum cred ca se întâlnește cu cineva. Am vorbit destul și e timpul sa merg la scoala . In fata casei mă așteaptă iubitul meu ,Amir. Suntem împreuna de 1 an și 2 luni și pot spune ca sunt foarte fericita alături de el.
La scoala mă întâlnesc cu cea mai buna prietena a mea ,Kiara , pe care o cunosc de 10 ani. Ne îndreptam toți trei spre clasa in care ținem prima ora. Orele au trecut repede și acum merg spre casa cu Kiara. Pe lângă faptul ca suntem cele mai bune prietene ,suntem in aceasi clasa stam și una lângă alta. Intru in casa și in brațele mele sare câinele meu Max. Mama sta pe canapeaua din living și mă gândesc sa încep o discuție cu ea.
-Buna , mama! Ce faci?
-Buna , scumpo! Mă pregăteam sa merg in oraș cu o prietena. Tu?
-Am venit de la scoala și vreau sa merg cu Max și Kia prin parc. Merg sa mă schimb și am plecat.
-Bine. Îți las bani pe masa din bucătărie ,nu stiu la ce ora mă întorc. Pa!
-Pa!
Mama nu iese cu prietenele in oraș , ciudat. Nu mă mai gandesc la ea și urc in camera mea , mă schimb intr-o ppereche de pantaloni de pantaloni scurți ,negri și un tricou alb simplu. Ii pun lesa lui Max și merg la Kiara. Cât timp mă plimbam cu Kia și Max ,Kia îmi povestea despre trupa One Direction ,pe care sinceră sa fiu nu o suport deoarece cânta precum niște fetițe și se mișcă pe scena ca balerinele. Timpul a trecut destul de repede și nici nu am realizat când am ajuns in fata casei. Mi-am luat la revedere de la Kia și am intrat in casa ,iar direcția a fost baia ca să-l spăl pe Max ,dar si pe mine.
Dimineața a venit foarte repede și sunt norocoasa ca este week-end și sa pot sta in pat toată ziua și sa privesc la seriale. Este ora 10:39 ,iar eu cobor in bucătărie. Când deschid ușa de la bucătărie am un șoc. In fata mea era un bărbat ,pe jumătate dezbrăcat. Când l-am văzut am început sa tip , mama speriat atât de tare și am țipat :
-MAMAAAAAAAA
Buna , dragi mei! Acesta este primul capitol și sper ca va plăcut cu toate ca este scurt. Vreau sa ii mulțumesc pentru coperta unei fete minunate pe numele de pe watt : —Skyies.
CITEȘTI
True love
FanfictionMickeyla Smith , o simpla fata de 16 ani , cu o viața aparent normala , ce trăiește doar cu mama sa ,Samantha și câinele ei Max. Odată cu noua slujba a mamei sale viața i se va schimba ,persoane noi vor apărea in viața ei și vor avea loc multe schim...